במסגרת תפקידה תהיה אחראית שמר-וולקוביץ' על הקמת מערך שיווק
בחברה, בניית אסטרטגיה שיווקית, הקמה וניהול של נכסים דיגטליים,
יוזמה והובלת מהלכים שיווקיים בארגון, אחריות על שת"פים ותוכן שיווקי
ובניית מותג העל – פסטה ריקו – כמותג פרימיום מוביל שוק
חברת "פסטה ריקו" מינתה לאחרונה את הדס שמר וולקוביץ' לסמנכ"לית השיווק של
החברה. שמר-וולקוביץ' (34), בעלת ניסיון עשיר בהקמה, פיתוח וניהול מערך השיווק,
מיתוג, פרסום ויח"צ בארגונים מובילים, ומחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים ושיווק.
את ניסיונה בשיווק היא צברה כמנהלת השיווק בחברת כרמל-דיירקט במשך 7 שנים,
ובחברת ניופאן.
חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת
את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם
הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה,
שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי
הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות,
כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, רביולי שוקולד ועוד.
במסגרת תפקידה בחברה תהיה אמונה שמר-וולקוביץ' על כל תחום השיווק, הפרסום
והדיגיטל ותהיה אחראית להקמת מערך שיווק בחברת פסטה ריקו, בניית אסטרטגיה
שיווקית, הקמה וניהול של נכסים דיגטליים, יוזמה והובלת מהלכים שיווקיים בארגון,
אחריות על שת"פים ותוכן שיווקי ובניית מותג העל – פסטה ריקו – כמותג פרימיום מוביל
שוק.
מוצרי פסטה ריקו בכשרות מהדרין רבנות בית דגן ובד"ץ בית יוסף.