"מי שבע" מסכמים את שנת 2022

מים, ברז, מי,

"מי שבע" מסכמים את שנת 2022: עלייה עקבית בשביעות רצון התושבים 3 שנים ברציפות, ירידה של כ-7% בכמות הפניות לתאגיד ושיפור משמעותי בזמני ההמתנה

תאגיד מי שבע מסכם את שנת 2022 בהיבטי איכות השירות לתושבים בבאר שבע ובאופקים. גם בשנה החולפת חלה עלייה בשביעות רצון התושבים, עלייה עקבית מזה 3 שנים ברציפות.
ביחס לשנה אשתקד: כמות הפניות לתאגיד ירדה בכ-7%, ירידה משמעותית נוספת של כ-45% בזמני ההמתנה במרכזי השירות וצמצום זמני הטיפול בפניות מקוונות. בנוסף, התקבלו כ-5,550 פניות בשירות הWhatsApp- החדש שהושק בשנה זו.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "הנתונים בבאר שבע ובאופקים מעידים על שיפור באיכות השירות לתושב. כמו כן, השימוש הגובר בשירותים הדיגיטליים מעיד על אמון התושבים, כאשר סקר שביעות הרצון שביצענו מבטא זאת היטב"

"מי שבע", מסכם את השנה החולפת עם עמידה בכל היעדים המרכזיים בתחום השירות. יעדים אשר נקבעו כחלק מהתוכנית השנתית של התאגיד והתמקדו בשיפור חוויית התושב בכל ערוצי השירות. ביניהם: שיפור בזמני ההמתנה במרכזי שירות הלקוחות בכ-45% לעומת אשתקד, שיפור השימוש בפלטפורמת MAST! המספקת שירותים דיגיטליים, ירידה בכמות הפניות הכוללת לתאגיד בכ-7% וכן עלייה בשביעות רצון התושבים בכ-10%.
בין היתר, פעל התאגיד להמשך התווית מדיניות לשיפור מתמיד בביצועים באמצעות ניהול ובקרה שוטפת תוך צמצום כמות הפניות בערוצים השונים וביצוע סקרי שביעות רצון בקרב התושבים מקבלי השירות.

בשנת 2022 השיפור בשירות הוביל לקיטון בכמות הפניות הכוללת אשר התקבלה בתאגיד בכ-7% לעומת שנה אשתקד. כ-60% מהפניות התקבלו במוקד הטלפוני המהווה ערוץ פנייה מרכזי לתאגיד, כ-31% מהפניות התקבלו בערוצים הדיגיטליים באמצעות אתר התאגיד ופלטפורמת MAST!. מספר הפניות המקוונות שהתקבלו דרך אתר התאגיד ופלטפורמת MAST! הסתכם בכ- 42,742.
ערוץ פנייה חשוב ומשמעותי שהתווסף בשנת 2022 והוכיח את עצמו הודות לנגישותו, הוא שירות ה-WhatsApp עם כ- 5,500 פניות בשנה.

מדד איכות השירות השתפר אף הוא ומציג בעקביות עליה חיובית מזה 3 שנים ברציפות של כ-10%. בשנת 2022 הושק אתר אינטרנט חדש ומתקדם לתאגיד. האתר נבנה לרווחת התושבים כאתר נגיש, פשוט ונוח לשימוש.
השקת האתר נעשתה במסגרת מדיניות התאגיד כחלק ממהפכת השירות שמוביל התאגיד בשנים האחרונות. בוצעו בו שיפורים בנראות, במבנה ובתכנים וזאת על מנת לספק לכלל לקוחותינו, ממשק זמין, נהיר וידידותי.
בנוסף, מוביל התאגיד כמדי שנה תוכנית הסברה נרחבת הכוללת פרסומים שונים בכלל אמצעי המדיה: אתר התאגיד, עמוד הפייסבוק, עמוד האינסטגרם, ניוזלטר ועיתונות כתובה בדבר מידע חיוני לתושבים, פרויקטים חדשים שמבצע התאגיד, הפסקות מים וטיפים חשובים בנושא חיסכון במים, שמירה על הצנרת הביתית ועוד. כחלק מתוכנית זו, נשלח לאחרונה לתושבים עלון המידע המרכז את המידע החיוני לתושבי באר שבע ואופקים, לרבות חשיפה לשירותים המתקדמים שהטמיע התאגיד לשיפור השירות לתושב, מגוון דרכי ההתקשרות עם התאגיד, מידע אודות איכות המים, שמירה על איכות הסביבה והיערכות לשעת חירום.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "הנתונים בבאר שבע ובאופקים מעידים על שיפור משמעותי במתן השירות, על עלייה עקבית בשביעות רצון התושבים, על ירידה משמעותית בכמות הפניות לתאגיד ושיפור בזמני ההמתנה. סקרי שביעות הרצון שביצענו מציגים זאת היטב ומראים עלייה של כ-10% לעומת אשתקד. נתונים אלו הם

תוצאה של אמון התושבים באופן בו אנו מציעים ומעניקים את שירותינו. זה המקום להודות לכל העוסקות והעוסקים במלאכה, נמשיך לתת שירות מיטבי ויעיל ולפעול למען שיפור איכות השירות בכלל התחומים".

תמונת אילוסטרציה

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים