מרחב מוגן בכל מוסד חינוכי

מרחב מוגן בכל מוסד חינוכי. סקירה דוסיז צרכנות

בעקבות כוונת פיקוד העורף לשחרר את המגבלות ממוסדות החינוך: ראה"ע אשדוד יחיאל לסרי הנחה להציב מרחב מוגן בכל מוסד חינוכי

לאור הסרת המגבלות המסתמנת על כלל מערכת החינוך באשדוד, הורה ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, להציב ממ"ד ממוגן יביל בכל מוסד חינוכי שאין בו ממ"דים קבועים, זאת כדי לאפשר שגרת לימודים יציבה עבור התלמידים

בעקבות הפסקת האש הצפויה והעובדה כי פקע"ר צפוי לשחרר את כלל המגבלות ממוסדות החינוך, היום בהערכת המצב היומית בחמ"ל העירוני באשדוד הורה ראה"ע ד"ר יחיאל לסרי לרכוש ממ"מ (מרחב מוגן מוסדי) יביל ותקנו עבור כלל מוסדות החינוך שאין בהם ממ"ד או אלה השוכנים בקראוונים, כדי לאפשר שגרת לימודים בטוחה באופן רצוף.

בישיבה שכונסה עם מנכ"ל העירייה ומנהלי האגפים במל"ח (משק לשעת חירום), ניתנה הנחייה בנושא לגזבר העירייה וכבר בקרוב העירייה תרכוש ותציב על חשבונה את המרחבים המוגנים התקניים בתיאום עם פיקוד העורף.

בהקשר זה יצויין כי מיגונית רגילה ללא דלת הדף, אינה עומדת בתקן הנדרש של פיקוד העורף עבור מוסדות חינוך, ואף יש בה סיכון גדול במקרה של נפילת רקטה כבידה כפי שכבר אירע באשקלון ובמקומות נוספים, על כן חשוב שהצבת המרחבים המוגנים היבילים במוסדות החינוך, תיעשה אך ורק עם הגורמים המוסמכים.

במערכת החינוך בעיר בירכו על ההחלטה החשובה ואמרו כי "מעבר לחשיבות שיש בהענקת יציבות לשגרת הלימודים של הילדים בכלל הגילאים, אין ספק כי זכות התורה ובפרט של תשב"ר עליהם עומד העולם כולו – חשובה ונחוצה עוד יותר בימים אלה. נוכח העתיד הלא ברור מבחינת הנחיות החירום, טוב שהלימודים יוכלו להימשך כסידרם תוך הבטחת שלומם וביטחונם של הילדים".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים