תואר נותני השירות הטובים ביותר בישראל

אילו ארגונים יקבלו את תואר נותני השירות הטובים ביותר בישראל?
הוכרזה רשימת המתמודדים בתחרות ה-20 למצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל, בהובלת המי"ל

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הודיע על הארגונים המתמודדים בתחרות "מצוינות בשירות וחווית
לקוח" השנתית של ישראל, שהינה התחרות המובילה בארץ בתחומי שירות וחווית לקוח. תחרות מצוינות
בשירות, המנוהלת על ידי המי"ל, מתקיימת זו השנה ה-20 ברציפות, כאשר מטרתה היא קידום והעלאת
המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. גם השנה הארגונים
שנבחרו להתמודד בתחרות הם הארגונים האיכותיים ביותר במשק הישראלי שהובילו מהלכים בולטים
לשיפור מערך השירות וחווית הלקוח שלהם. הארגונים המתמודדים בתחרות נבחרו לאחר בחינה
מעמיקה של מהלכי השירות וחווית הלקוח שביצעו ושהגישו לתחרות, לצד בחינת עמידתם בקריטריונים
של הקטגוריות השונות.


בין החברות שמשתתפות השנה בתחרות:
איילון ביטוח, איתוראן, אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ, אלטושלר שחם, ארגון זכויות הצליאק ע"ר, בנק
הפועלים, בנק יהב, בנק מסד, המרכז הרפואי לגליל, הרצליה מדיקל סנטר, כאל, מאוחדת, מוזיאון אנו,
מזרחי טפחות, מטרופוליס, מי עדן, מנהל הנדסה עיריית באר שבע, מרכז רפואי צפון, משרד החקלאות ,
משרד הרווחה והביטחון החברתי, עיריית אשקלון , עיריית ירושלים, עיריית כפר סבא, עיריית לוד, עיריית
נתניה, פמי פרימיום, צה"ל אט"ל,  צה"ל מופת, צה"ל מיטב, קבוצת ח.י, שיבא תל השומר, שירות
התעסוקה, תעשייה אווירית.


כמו בשנים קודמות, גם השנה מהלכי השירות בתחרות מחולקים לקטגוריות, כאשר בכל אחת מהן יוכרז
זוכה בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. הקטגוריות המרכזיות לזכייה הינן: השירות כשותף אסטרטגי,
הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח, פשטות בשירות,
שירות בעידן קורונה ושירות במגזר הציבורי. השנה הושקו שתי קטגוריות ייעודיות חדשות, "שירות
ביציאה ממשבר" ו"שירות בעולם המוקדים". טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח
יתקיים במסגרת כנס שירות וחווית לקוח אשר יתקיים בחודש מאי בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים
ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.


גלי שרי, מנהלת המי"ל, אמרה: "אנו נרגשים לחגוג עשרים שנה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח,
ולהמשיך להוביל את השיפור של מערכי השירות המוענקים לצרכנים הישראלים. הארגונים שמגישים את
מועמדותם לתחרות הייחודית הזו, מפגינים בכל שנה אומץ רב מול אתגרי השירות הרבים שניצבים
מולם, תוך שהם מבצעים מהלכים מרשימים על מנת לספק ללקוחותיהם חווית שירות איכותית ומקצועית
יותר, הן ברמה האסטרטגית והן ברמת הביצוע. עתה יותר מתמיד, תחום השירות הינו בעל חשיבות
אסטרטגית עבור ארגונים, שכן הוא תפס מעמד של ערך מרכזי עבור צרכנים ששמים יותר ויותר דגש על
קבלת חווית שירות טובה.

בהתאם לכך, ארגונים ממשיכים להשקיע בתחום הזה מחשבה רבה ומשאבים גדולים – והתוצאות באות לידי ביטוי בשטח. תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח מעניקה במה והזדמנות להוקיר חברות אשר הצליחו להוביל מהלכים משמעותיים לשיפור חווית הלקוח, דבר שמעודד את המוטיבציה בקרב כלל נותני השירותים בישראל להמשיך להצטיין ולהשתפר במתן שירות".

תמונת אילוסטרציה

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים