כל מוצרי גרנייה בעולם (ובישראל) הוכרו רשמית
ע"י הארגון העולמי המוביל Cruelty Free International :
המעניק אישור על אי עריכת ניסויים בבעלי חיים
(מצב הקיים מאז 1989)
אישור זה יאפשר למותג להדביק על כל אריזותיו את את התו הרשמי
של תוכנית 'הארנב הקופץ'(Leaping Bunny) של Cruelty Free International,
הארגון המוביל בעולם הפועל לאי עריכת ניסויים בבעלי חיים ולהענקת תקן "זהב" למוצרים אלו.
זהו צעד נוסף לקראת הפיכת גרנייה למותג מקיים לחלוטין! כחלק מההתחייבות הסביבתית שלו ל"יופי ירוק לכולם"
כחלק מההכרזה הגלובלית, מותג גרנייה בישראל גאה להכריז על קבלת הכרה רשמית מארגון
Cruelty Free International (CFI) במסגרת תוכנית 'הארנב הקופץ' (Leaping Bunny).
גרנייה הוא
אחד המותגים הגלובליים הגדולים ביותר אשר קיבלו אי פעם אישור זה. זו קפיצת מדרגה ענקית, לא
רק עבור גרנייה, אלא עבור תעשיית היופי כולה.
תוכנית 'הארנב הקופץ' מחייבת מותגים לחקור באופן פורנזי {על ידי שימוש בראיות מדעיות} את כל
שרשרת האספקה שלהם, בכלל זה את כל חומרי הגלם וכל המרכיבים, באם אחד מהם נוסה על בעלי
חיים. האישור ניתן לכל המוצרים המוגמרים של המותג – מוצרים בודדים או פריטים בפני עצמם לא
יכולים לקבל אישור.
כדי לקבל את האישור המחמיר, נבדקו ע"י ארגון CFI למעלה מ-500 ספקים של גרנייה, אשר רוכשים
למעלה מ-3,000 רכיבים וחומרי גלם שונים בכל רחבי העולם. במשך למעלה משנה וחצי, גורמים
רבים בגרנייה וב-Cruelty Free International עבדו יחדיו על מנת לאמת את הראיות האלו ולוודא
ולהבטיח שכל מוצר בפורטפוליו המוצרים הגלובלי של גרנייה יכול להציג באופן רשמי את לוגו 'הארנב הקופץ' של Cruelty Free International – הסמל היחיד המוכר בכל העולם אשר מסמל מוצרים שלא נערכו עליהם ניסויים בבעלי חיים.
תהליך מחמיר זה מבטיח שהצרכנים יכולים לקנות את המוצרים של גרנייה בביטחון
מלא, בידיעה שהם עומדים בקריטריונים המחמירים של תו "הארנב הקופץ".
לדברי אדריאן קוסקאס, הנשיא העולמי של גרנייה -"גרנייה מחויבים לעולם ללא ניסויים בבעלי חיים
משנת 1989. קבלת האישור הרשמי של ארגון Cruelty Free International במסגרת תוכנית 'הארנב
הקופץ' היא אבן דרך אמיתית שהייתה תמיד חלק חשוב במשימת 'יופי ירוק' (Green Beauty) שלנו.
היום, אנו בגרנייה עושים צעד ירוק נוסף לקראת הפיכת המותג למותג מחויב באופן מוחלט, בר-קיימא
לחלוטין, ושקוף לגמרי, המעניק יופי ירוק לכולנו."
מישל ת'יו, מנכ"לית Cruelty Free International אומרת על ההכרזה -"גרנייה הוא מותג עולמי
המוכר לכולנו. העבודה עימם במטרה לשים קץ לניסויים בבעלי חיים במוצרי קוסמטיקה וההכרזה
הרשמית שמוצרי המותג לא מנוסים על בעלי חיים במסגרת תוכנית 'הארנב הקופץ', היא ציון דרך
אמיתי. התהליך ארך חודשים רבים, אבל גרנייה בדקו בקפדנות כל ספק וכל מקור ואנחנו בטוחים
וערבים לחלוטין לתוצאות."
הכרזה זו של גרנייה באה בעקבות שנה של ציון דרך עבור המותג. בשנת 2020, גרנייה הכריזו על
אסטרטגיית 'יופי ירוק', גישה הוליסטית ומלאה מקצה לקצה בתחום הקיימות, ששינתה כל שלב
בשרשרת הערך של גרנייה והפחיתה באופן דרמטי את ההשפעה הסביבתית של המותג.