4 שנים שלקוחותיה הישראליים של חברת 'מיקליני' נהנים משירות VIP החברה מעניקה שנתיים אחריות כללית על המוצר + 5 שנות אחריות על הדוד ( קסטל'ה/בוילר) – הלב הפועם של המגהץ. נוסף על שנות השירות הארוכות חברת מיקליני מתגאה בשירות עד לבית הלקוח, ואף מספקת שירות מגהץ חלופי במידת הצורך. כל זאת מתוך הכרה בתפקיד המרכזי שממלא המגהץ בחיי היומיום של משקי הבית, ובשל הכבוד הרב שמיקליני רוכשת ללקוחותיה, שהשקיעו ממיטב כספם במגהץ איכותי.
מדובר במדיניות שירות ייחודית בענף החשמל, ובפרט בענף מגהצי הקיטור, אותה התווה המנכ"ל והמייסד של מיקליני בישראל, מר יוסף עידה. בראש המתווה עומדות שביעות רצון הלקוחות ושמירה על הסביבה באספקת מוצר בר קיימא, שגם לאחר שנות שימוש ארוכות, עדיין נותנים במיקליני עדיפות גבוהה להחלפת רכיב זה או לתיקון מגהץ פגום על פני החלפת המוצר כולו.
במהלך 4 שנות פעילות, חברת מיקליני ישראל צברה אלפי לקוחות מרוצים, שנהנים ממוצר איכותי המספק תוצאות חלקות למשעי.