במסגרת השת"פ החברתי, ייערכו ע"י העמותה בדיקות עור ושומות במקומות
עבודה ללא עלות, במימון ותמיכת לה רוש-פוזה, כמו גם הרצאות להעלאת
המודעות לסרטן העור, בקרב הציבור הרחב, חולים ומחלימים.
לה רוש פוזה, מותג הדרמו קוסמטיקה המומלץ ביותר בעולם על ידי רופאי עור, בשיתוף פעולה חברתי
ראשון מסוגו עם העמותה הישראלית לסרטן העור, הארגון המוביל והמומחה בישראל בנושא. מטרת שיתוף
הפעולה הינהלהעלות מודעות לחשיבות ההגנה מפני השמש ווחשיבותה של בדיקה תקופתית אצל רופא
העור.
במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו ימי בדיקה מרוכזים במקומות עבודה נבחרים ללא עלות לנבדקים, יופקו
סרטוני הסברה מיוחדים שיופצו ברשתות החברתיות ויונגש תוכן מעשיר לחולים ולמחלימים כדי לשפר את
אורח החיים שלהם תוך כדי ולאחר המחלה.
אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמוקוסמטיקה בלוריאל ישראל :"אנו גאים מאוד על שיתוף הפעולה עם
העמותה הישראלית לסרטן העור, עימם אנחנו חולקים אותה מטרה – להעלות מודעות לסרטן העור ולהוריד
את שכיחות התחלואה בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה עם מותג לה רוש-פוזה, אנו מקווים להעלות את
המודעות של כמה שיותר צרכנים לצורך בהגנה מהשמש, ושיתוף הפעולה בתוכנית הבדיקה הניידת
במקומות עבודה נבחרים הוא חלק ממערך רחב של פעילויות שנוביל ביחד."
ד”ר חדוה גונן מייסדת העמותה: "העמותה הישראלית לסרטן העור שמחה על שתוף הפעולה עם מותג
לה רוש-פוזה, להעלאת המודעות לסרטן העור וחשיבות הגילוי המוקדם בקרב הציבור בישראל.
העמותה
פועלת להעלאת המודעות לצרכים המשתנים של חולים וכן לשיטות טיפול מוכחות בהן נעשתה התקדמות
משמעותית בשנים האחרונות. בנוסף, לאחר בדיקת מוצרי ההגנה משמש של לה רוש פוזה, החליטה העמותה להמליץ על כל מוצרי ההגנה מהשמש מסדרת אנתליוס.
על המוצרים הודבקה מדבקה ובה מצוין "מומלץ על ידי העמותה הישראלית לסרטן העור".
מלנומה הנו אחד משלושת סרטני העור השכיחים ביותר, ונחשב לקטלני שביניהם. מדי שנה מאובחנים
בישראל למעלה מ-1,500 חולים חדשים במלנומה ממאירה וממוקדת, ומאותו רגע חייהם משתנים, פעמים
רבות באופן קיצוני. נתונים אלו ניתנים לשינוי, הן מצד מניעת התחלואה, והן מצד שיפור הטיפול עד כדי
ריפוי המחלה.