תפוזינה תפוז אננס, תפוזינה תפוז פסיפלורה,
תפוזינה תפוז מנגו וכמובן, תפוזינה תפוז גזר
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון
הטעמים שלנו. השנה במסגרת ההשקה המחודשת למותג הכי ישראלי, תפוזינה,
בחרנו להשיק את סדרת הפרימיום ENJOY עם אחוזי פרי גבוהים ובטעמים
אהובים."
סדרת ENJOY של תפוזינה מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים בטעמים
הקלאסיים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה ורודה, לימונענע,
תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט.
לפי נתוני סטורנקסט מאי 2021, המותג תפוזינה צמח כספי ב31% וכמותי ב50%,
מול מאי אשתקד. גם במצטבר תפוזינה מציג גידולים מרשימים עם 25% גידול כמותי
ו 19% גידול כספי.