0

לייקים

שופרסל משיקה …

גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי ומרחיבה את הקטגוריה

שתפו:

שופרסל משיקה …

גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי ומרחיבה את הקטגוריה

שתפו:

שופרסל מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות  לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה. כזכור, לפני כשנה שופרסל השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.

 

מוצרי גלידות ומשיקה 5 טעמים גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.

 

מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪  (מבצע השקה – השני ב-10 ₪)

 

גלידות משפחתיות (חדש)

  • וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב
  • וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי
  • וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו
  • שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר

מחיר לצרכן – 15.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪) יצרן – גלידות פלדמן.

 

סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה,  לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.

רשת שופרסל מהווה כרבע ממכירות ענף הגלידה (26%) – בעולמות בהם היא פעילה (קרי מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים).

מאגדות הגלידות (הושקו בשנה שעברה) והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.

בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים