הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ- 850,000 ₪ עם כשרות בד"צ בית יוסף
חברת אירני סחר, המשיקה בימים אלה בישראל את המותג האירופאי, משקה ויטמינים
TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה רחב, בהשקעה כספית הנאמדת בכ- 850,000 ₪.
הקמפיין שיעלה השבוע הקרוב, תחת הסיסמא: "זה עם הויטמינים", יערך באמצעות משרד
הפרסום "sabio" והוא כולל בין הייתר פרסום על כ – 400 תחנות אוטובוס בתל-אביב וגוש דן,
שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל רחב, טעימות ברחבי הארץ, ופעילות ברשתות החברתיות.
לדברי יהונתן אירני, מבעלי חברת אירני סחר: "בעקבות התגברות טרנד הבריאות בתחום
המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו להשיק בישראל בשורה עם משקה ויטמינים אשר
לא קיים בארץ. מטרת הקמפיין ליצור "חינוך שוק", מודעות, וייצירת עניין סביב המותג החדש".
לדבריו: "הקמפיין יוצא עם סיום הפצת המותג ברשתות מזון מובילות, בקיוסקים ברחבי הארץ
ונקודות מכירה".
משקה הויטמינים TOPSHAPE מכיל רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים:
תפוח, תפוז ולימון-ליים. אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה
פולית ואינו נושא את הסימון האדום.
חברת אירני סחר, נימצאת בבעלות יהונתן אירני והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום
לישראל. משקה הויטמינים TOPSHAPE משווק בישראל ברשתות המזון, בינהם: טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ובפיצויות ברחבי הארץ ועוד.
כשרות בד"צ בית יוסף למוצרים