0

לייקים

אל על יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם הפניקס

בלעדי ללקוחות אל על: כיסוי מגן קורונה של הפניקס במתנה

שתפו:

אל על יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם הפניקס

בלעדי ללקוחות אל על: כיסוי מגן קורונה של הפניקס במתנה

שתפו:

אל על, המובילה את ערך הטיסה בראש שקט ללקוחותיה והמעניקה מגוון שירותים ייעודים תחת
ערך זה, יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם הפניקס, ומעניקה כיסוי מגן קורונה במתנה לטסים אל

על הרוכשים את ביטוח הנסיעות המתקדם של הפניקס Smart Travel

במסגרת שיתוף פעולה חדש בין אל על לבין חברת הביטוח הפניקס, נוסעי אל על שירכשו כרטיס
טיסה באל על וביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס Smart Travel, יקבלו כיסוי מגן קורונה של הפניקס
במתנה.


הביטוח וכיסוי מגן הקורונה כולל, בין היתר, החזר מלא של דמי הביטוח במקרה של ביטול טיסה עקב
הקורונה, כיסוי הוצאות רפואיות, בין היתר, במקרה של הידבקות בקורונה בחו״ל ללא תקרת סכום,
עד $6,000 כיסוי עבור הוצאות ביטול נסיעה לפני היציאה לחו"ל עקב הידבקות בקורונה ועד $3,000
כיסוי לשינוי כרטיס טיסה עקב הארכת שהות כתוצאה מבידוד או מהידבקות בקורונה במדינת היעד,
וכל זאת ללא השתתפות עצמית של הנוסע.


כמו כן, במסגרת ההטבה ומימוש הביטוח של הפניקס, כל נוסע ייהנה מאפליקציה מתקדמת של
הפניקס שבלחיצת כפתור מאפשרת לאתר רופא מקומי, לקבוע תור (במרפאה, במלון או בשיחת
וידאו לבחירת הנוסע), לקבל מרשם או הפנייה ומשלמת ישירות לרופא ללא תהליך בירוקרטי.
התנאים המלאים מופיעים באתרי אל על והפניקס.


כיסוי מגן קורונה במתנה לנוסעי אל על מצטרף לשורה של מהלכים שאל על מציעה ללקוחותיה על
מנת להבטיח טיסה בטוחה ובראש שקט גם בתקופה זו, כדוגמת: גמישות בשינויים וביטולי כרטיס,
חיטוי המטוסים, התקנת מסנני אוויר, העלאת מסמכי בריאות לאפליקציית על אל ועוד.


"אנו משקיעים מאמצים רבים בהרחבת השירותים שאל על מציעה ללקוח" אומר עמית שגיא, מנהל
מערך השיווק והדיגיטל של אל על, "אנו ערים לצרכי הלקוח בתקופה זו ופועלים על מנת לייצר
חוויית לקוח נעימה מרגע הזמנת הכרטיס, דרך הטיסה וחזרה. בשיתוף חברת הפניקס, אנו מעניקים
לנוסעי אל על הטבה מיוחדת – כיסוי מגן קורונה במתנה המאפשר להם לטוס בראש שקט גם לפני
הטיסה וגם בזמן השהות ביעד".


"הפניקס מציעה היום את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל", אומרת מור פפקין, מנהלת תחום
ביטוח נסיעות לחו"ל בהפניקס, "השירות שלנו מבוסס על אפליקציה מתקדמת המאפשרת לקבוע
תור בלחיצת כפתור אצל למעלה מ-20,000 רופאים פרטיים בעולם, במקום ובזמן הנוחים לנוסע,
ובאמצעותה הפניקס משלמת ישירות לרופא. אנחנו חוסכים לנוסעים את הבירוקרטיה ואת הצורך
בהגשת תביעה ומסמכים, הטענת כרטיסים והמתנה להעברת החזרים. וזאת, כמובן, בנוסף למתן
מענה אנושי 24/7 לכל דבר ועניין".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים