0

לייקים

שופרסל מציגה מהפכה בחוויית הקניה בסניפים

שופרסל משיקה עגלה חכמה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Shopic

שתפו:

שופרסל מציגה מהפכה בחוויית הקניה בסניפים

שופרסל משיקה עגלה חכמה שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Shopic

שתפו:

המאפשרת רכישה אישית ומהירה ללא עמידה בתורים ובקופות


רשת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל בשת"פ אסטרטגי
עם הסטארט-אפ הישראלי Shopic, במסגרתו תציע ללקוחותיה
ליהנות מעגלת קנייה חכמה המבוססת על בינה מלאכותית

שופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, החלה לפני מספר חודשים
בפריסה של פתרון הסטארט-אפ הישראלי Shopic אשר פיתח טכנולוגיה שתשנה את
חוויית הקניה של מיליוני לקוחותיה. שופרסל תטמיע באופן הדרגתי את פתרון העגלה
החכמה של Shopic שמזהה כל מוצר שנכנס ויוצא מהעגלה באמצעות מצלמות ללא
צורך בסריקת המוצרים ובנוסף מאפשרת להדריך את הקונים במהלך הקניה, להמליץ
להם על מוצרים בהתאם להרגלי הקנייה, לעזור להם לנווט בחנות לפי רשימת הקניות –
ובסוף הקניה אף תאפשר להם לדלג על התור והקופה.


הפתרון של Shopic שמתבצע בימים במספר רשתות קמעונאות מובילות בעולם, מבוסס על
יחידה מודולרית ונוחה שניתן להרכיב על כל עגלת קניות סטנדרטית. הקונים יוכלו לקחת את
היחידה בכניסתם לחנות, ירכיבו אותה על העגלה בלחיצה אחת ויבצעו את קנייתם בדיוק כמו
שעשו בעבר, כששתי מצלמות על גבי המתקן מזהות באופן אוטומטי מוצרים שמוכנסים
לעגלה או מוצאים ממנה. מסך מגע גדול יתקשר עם הקונים, ידריך אותם וימליץ להם על
מבצעים והנחות. בסוף הקניה, תסכם העגלה את החשבון. בשלב הראשון של הפריסה
ישלמו הקונים בקופות ייעודיות ללא תור, אולם במהרה יוכלו לשלם הישר מהעגלה.


בהבדל מהטכנולוגיות המתחרות, הפתרון של Shopic לא דורש שינוי בתשתית הפיזית של
החנות, לא מצריך השקעה מסיבית בעגלות חדשות ויקרות ומאפשר פריסה של המערכת
בכל חנות תוך ימים בודדים. מדובר באחד הפתרונות היחידים הקיימים כיום לקניה חכמה אשר מתאימים לסופרמרקטים גדולים והיפרמרקטים. היחידה החכמה של Shopic מצוידת
בשבב בינה מלאכותית ובמערכת לזיהוי תמונות שמסוגלת ללמוד לזהות מוצרים חדשים תוך
כדי שימוש.


צביקה פישהיימר, סמנכ״ל משאבי אנוש ואסטרטגיה, שופרסל: " אנו מייעדים את
הפתרון לכ-200 הסניפים הגדולים שלנו. הפתרון יוטמע בהדרגה החל מתחילת שנת 2022.
״אנחנו מביאים את כל היתרונות של קנייה אונליין אל החנויות הפיזיות שלנו. הקנייה תהיה
אישית יותר, מוכוונת עם המלצות רלבנטיות לכל לקוח, תוך הימנעות מהחלק הפחות אהוב
על הלקוחות- העמידה בתור לקופות. Shopic פיתחה ביחד איתנו פתרון שעונה על כל
הצרכים האלה״.


רז גולן, מנכ"ל Shopic אמר: ״אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוח טכנולוגיות לשוק
הקמעונאות הוא הבנה עמוקה של השטח, של האתגרים התפעוליים והצרכים הייחודיים
בחנויות. לכן שיתוף הפעולה עם שופרסל הוא בעל חשיבות קריטית עבורנו. שופרסל היא לא
רק רשת הקמעונאות הגדולה בארץ אלא גם מובילת החדשנות בענף. בזכות התעוזה
והפתיחות של הרשת נוכל לקחת את הקונה הישראלי לדור הבא של חוויית הקניה״.
שופרסל השתתפה בסבב ההשקעה האחרון בחברת Shopic, שהוקמה בשנת 2016 על ידי
רז גולן וערן קרביץ. משרדי החברה נמצאים בתל אביב והיא מעסיקה עשרות עובדים. מלבד
שופרסל השקיעו בחברה גם הקרנות IBI Tech Fund, Entrée Capital ו-Claridge
Israel.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים