סוכני הביטוח הדגישו במהלך הסיור במחלקות השונות כי האשפוז והטיפול במרכז הרפואי
היוקרתי כלולים בביטוח הבריאות שמחזיקה כמעט כל משפחה חרדית וחשוב שהציבור ידע על
האפשרות הזו שזמינה ונגישה ללא תוספת עלות
מנכ"ל בית החולים מר דני אנגל: "כל מי שרכש ביטוח בריאות יכול לקבל את שירותי הרפואה הטובים והנוחים ביותר בישראל"
סוכני הביטוח המובילים, המבטחים יחד מאות אלפי מבוטחים מהמגזר החרדי, הגיעו ליום למידה
וסיור בבית החולים היוקרתי "הרצליה מדיקל סנטר". סוכני הביטוח למדו על האפשרויות המגוונות
ב"הרצליה מדיקל סנטר" עבור המטופל החרדי בשורה של תחומים וטיפולים, שעלותם מכוסה
לחלוטין בפוליסות ביטוח הבריאות הרווחות מאוד וקיימות כמעט בכל משפחה חרדית.
בפתח הסיור נפגשו סוכני הביטוח עם מנכ"ל בית החולים מר דני אנגל ועם המנהל הרפואי ד"ר אריק
סיטון וקיבלו סקירה מקיפה על פעילות בית החולים במחלקות השונות, הרמה המקצועית הגבוהה
והייחודיות הבלעדית של בית חולים פרטי עם רופאים ומנתחים מהשורה הראשונה.
במהלך השיח עלו נושאים שונים הנמצאים בממשק שבין חברות הביטוח לנותני השירות הרפואי. מר
אנגל שיתף מהיכרותו וניסיונו רב השנים במערכת הבריאות הישראלית על ההסדרים השונים ושיטות
הפעולה ויחד העלו תובנות לשיפור וייעול המצב לטובת המבוטחים.
בהמשך ערכו הסוכנים סיור מודרך במחלקות השונות של בית החולים, התרשמו מקרוב מאופן
הפעילות, המקצועיות והאדיבות, ומהתנאים המלונאים של המאושפזים הזוכים לחוויית אשפוז מסוג
שונה כאשר הכל מכוסה בביטוח הבריאות.
סוכן הביטוח משה לוי ציין את הידע הרב והמקצועי שנרכש במהלך המפגש עם מנכ"ל בית החולים
והוסיף: "אין ספק שהמידע יבוא לנו לשימוש רב עם לקוחותינו, המקום הטוב ביותר למטופל הן
במקצועיות והן בנוחות ואדיבות הוא "הרצליה מדיקל סנטר" והעובדה שבית החולים נמצא בהסדר
עם חברות הביטוח היא בשורה טובה מאוד למבוטחים".
לייבי גרשטנקורן, סוכן ביטוח ופיננסים, שיתף: "תמיד כאשר מבוטח שלנו עבר הליך רפואי ב"הרצליה
מדיקל סנטר" הפידבקים היו מעולים וחיוביים מאוד. במפגש המיוחד נוכחנו לראות מקרוב את הסיבה
לכך, הרמה המקצועית הכה גבוהה בשילוב היחס האישי והלבבי עם תנאי אשפוז שאין בשום מקום
אחר, מביאה את הציבור להצביע ברגליים, בפרט כאשר ביטוח הבריאות מכסה את העלות".
מנדי גפנר, מנכ"ל "גפנר ביטוחים" סיכם: "התרשמתי מאוד מהרצון של הנהלת "הרצליה מדיקל
סנטר" לסייע ככל שניתן ולעשות את ההתאמה המלאה למגזר החרדי, הופתעתי מרמת ההבנה
בצרכים הייחודיים של המגזר החרדי. גפנר הוסיף עוד: "ראינו בית חולים שמבין את המגזר, מתאים
את עצמו וכמובן מוביל במקצועיות ברמה מאוד גבוהה מחד, אך כזו שנגישה לכל מי שמחזיק בביטוח
בריאות".
שרגי סנדרוביץ, מנהל תיקי לקוחות בסוכנות, מוסיף: "התחושה הייתה שב"הרצליה מדיקל סנטר" יש
מי שמבין אותך – כמטופל חרדי. בית החולים ידוע ביכולותיו הגבוהות מאוד מהממוצע וחשוב
שהציבור יהיה מודע להסדרים מול חברות הביטוח שמאפשרים לו לקבל את הטיפול ללא תוספת
עלות במקום שיודע לתת את המענה לכל צרה שלא תבוא. הסיור חיזק אצלי את התחושה שאנחנו
עושים נכון כאשר אנחנו מפנים את מבוטחינו למקום הזה".
סוכן הביטוח שמוליק גפנר ציין: "במהלך הפגישה והסיור המחכים נוכחנו לראות את האוזן הקשבת
שהמבוטחים שלנו זוכים לו ב"הרצליה מדיקל סנטר" הידועה במקצועיות הגבוהה ובתנאים הנוחים.
חשוב שכל מי שמחזיק ביטוח בריאות ידע שבאפשרותו להנות משירותי הרפואה הטובים ביותר
בתנאי ההחלמה המפנקים ביותר וכפי שראינו מקרוב".
מנכ"ל בית החולים, מר דני אנגל: "שמחתי מאוד לפגוש את סוכני הביטוח המובילים של המגזר
החרדי, זו הייתה עבורי זכות והזדמנות ללמוד על עולמות מרתקים שסביבנו. המסר שלנו לכל מי
שזקוק לטיפול או הליך רפואי מכל סוג שאנחנו מתמחים בו, תדעו שאתם מכוסים בביטוח הבריאות
שרכשתם ובואו להנות משירותי הרפואה הטובים והנוחים ביותר בישראל".
תגובה אחת
מוישי שולח דרישת שלום