לוריאל ישראל ממשיכה להעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה, במסגרתה מציעה חווית קניה ושימוש מעולמות הביוטי-טק (טכנולוגיות יופי): החברה חושפת בישראל שירות טכנולוגי חדשני, ייחודי ופשוט לשימוש אשר מותאם למציאות הקורונה אשר לוריאל ישראל האיצה את השקתו לאור המצב: VIRTUAL TRY ON (VTO) "התנסות וירטואלית" – טכנולוגיה ייחודית המציעה דרך חדשה ופשוטה להתנסות והתאמה של מוצרי איפור ממותגי לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק ולנקום, שנועדה לספק מענה לצרכניות המעוניינות להגיע להתאמה מושלמת במוצרי איפור ולמעשה להחליף את ה'טסטרים' המוכרים בעמדות האיפור בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
מה זה VTO? טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חוויית לקוח חדשה והתנסות וירטואלית המדמה בצורה מדויקת את האופן בו ייראו מוצרי האיפור על הפנים של המשתמש/ת. ניתן להגיע אליו באמצעות סריקת QR קוד פשוטה בטלפון החכם – ללא מגע וללא סיכון בריאותי. איך זה בעצם עובד? המשתמש/ת מגיע/ה לעמדת המוצר בנקודת המכירה ברחבי הארץ, בוחר/ת מוצר שבו י/תרצה להתנסות, סורק/ת את הקוד תחת המדף של המוצר באמצעות מצלמת הטלפון. בתום הסריקה, ייפתח עמוד אינטרנט ובו המשתמש/ת רואה את עצמו/ה לצד מניפת הצבעים והגוונים שהמוצר מציע.
הטכנולוגיה הייחודית Modiface מבוססת על יכולות עיבוד צבעים מדויקת במיוחד ולפיכך תוצאות הצילום הן מציאותיות ביותר ובהתאמה מושלמת. התאמה מדויקת ניתן להשיג גם מהבית, דרך האתרים של לוריאל פריז ולנקום.
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "שירות הVTO שמציעה לוריאל ישראל להתנסות וירטואלית, חדשנית ובטוחה מאפשר חוויה דיגיטלית מתקדמת המאפשרת דיוק מקסימלי תוך התאמה מושלמת והיגיינית יותר. זהו צעד נוסף במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית המשמעותית שעוברת לוריאל בישראל וכחלק מהטמעת טכנולוגיות יופי – ביוטי טק – בשוק היופי הישראלי".
לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק ולנקום הם המותגים הראשונים המציעים טכנולוגיה חדשנית זו, והיא תהיה זמינה החל מחודש ספטמבר הקרוב בישראל בנקודות מכירה מובחרות בכל רחבי הארץ.
השירות ניתן חינם ויהיה זמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון החל מספטמבר 2020. במכשירי אנדרואיד מסוימים יש להוריד אפליקציה חינמית לסריקת QR קוד.