הרשת תפתח רשת דוכני תכשיטים בסגנון חנויות פופ-אפ קבועות
2 הדוכנים הראשונים יפתחו בדיזנגוף סנטר בתל אביב וקניון עזריאלי – תל אביב
חברת התכשיטים הישראלית DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית הכוללת דוכנים קבועים
שיפתחו בקניונים מובילים ברחבי הארץ. הדוכנים יפתחו בעיצוב של חנויות פופ-אפ אופנתיות
שיוצבו באופן קבוע במרכזי קניות מובילים. שני הדוכנים הראשונים יפתחו השבוע בדיזנגוף סמטר
בתל-אביב ובקניון עזריאלי תל-אביב.
לאחר כחמש שנים שהחברה מכרה על בסיס אתר האונליין שלה ולמעלה מ-40 שנים שמכרה
באמצעות כ-600 נקודות מכירה בישראל פותחת החברה לראשונה רשת חנויות תחת השם
DANON תכשיטים שיכלול את כל מגוון מוצרים, לנשים ולגברים, כולל את קולקציות הקפסולה
שהחברה יוצרת כמו: עם כוכבת הרשת דנית גרינברג, המשמשת גם כשגרירה של המותג.
חנויות הפופ אפ הקבועות יפתחו בלוקיישנים אסטרטגים בקניון עזריאליבתל-אביב – מול חנות זארה
ובדיזינגוף סנטר בקומה הראשונה המרכזית ויציעו חווית קנייה אחרת: הנגשת המוצרים לקהל
הרחב, שירות, ייעוץ אישי והתאמה וכן הנגשת הפריטים במחירים אטרקטיביים, כמו: עגילים החל
מ-59 ₪, טבעות החל מ-99 ₪, שרשראות החל מ-139 ₪, צמידים החל מ-109 ₪, סיכות ראש
החל מ-59 ₪, צמיד רגל החל מ-139 ₪.
לרגל הפתיחה יציעו חנויות הפופ אפ הטבות מיוחדות ,הכולל מבצעים כמו הנחות החל מ- 20%
הנחה על כל תכשיטי המותג. בנוסף בקנייה מעל 500 ₪ מקבלים עגיל בשווי 139 ₪ במתנה!
לדברי גל דנון מבעלי חברת דנון : "החברה מתכננת לפתוח סה"כ כ – 30 חנויות פופ אפ קבועות
בקניונים, והחברה כבר נמצאת במו"מ מתקדם עם קניונים במרכז הארץ, בצפון ובדרום. ההחלטה
התקבלה לאחר שפתחנו חנות זמנית בדיזנגוף סנטר והבנו שלריטייל המסורתי ייתרונות של
חשיפה, מודעות וגיוס לקוחות חדשים". עוד אמרה דנון: "אמנם התחלנו את המכירות שלנו באינטרנט, הקדמנו את זמננו ויש למותג דנון ערך מוסף אל מול קהל לקוחותיו, אך החלטנו לפנות לקהל חדש שעדיין לא קונה
באינרנט".