1

לייקים

בראבו לטורקיז

הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לטחינה "טורקיז" החדשה

שתפו:

בראבו לטורקיז

הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לטחינה "טורקיז" החדשה

שתפו:

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לטחינה טורקיז
שהושקה לאחרונה

התואר הוענק לטורקיז לאחר מחקר צרכנים רחב
היקף שנערך על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים

בכל שנה מושקת בישראל כמות עצומה של אלפי מוצרים ושירותים חדשים במגוון
תחומים. "BRAVO – המלצת הצרכנים" מוענק רק למוצרים ושירותים חדשים,
שצרכנים שבעי רצון ממליצים עליהם לאחרים. המחקר נערך בקרב מי שצרכו את
טחינה טורקיז והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במוצר: האם
הייתם שבעי רצון מהשימוש והאם אתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר
"BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" מוענק רק למוצר חדש שיותר מ-75%
מהמשתמשים שלו היו שבעי רצון, ושציונו הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז
המלצה) היה הגבוה ביותר בתחומו.

לכן, BRAVO משקף את ההמלצות של הצרכנים
הישראלים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם, אוהבים וממליצים.
טחינה "טורקיז" הושקה לאחרונה והביאה בשורה למדף הטחינות הגולמיות. הטחינה
החדשה, באיכות טחינה פרמיום, משווקת בשתי אריזות, רגילה ומלאה. במבחן
טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים
בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים. עיצוב הטחינה
הייחודי, בצבעי טורקיז עזים ובאווירה ים תיכונית, משכו מיד את עינו של הצרכן
הישראלי ומכירותה נסקו כבר בחודש המכירות הראשון.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים