האתר כולל טכנולגיות חדשניות: צ'ט לייב עם נציגי שירות, ניהול מלאי חכם ועוד
בית האופנה GOLBARY משיק השבוע אתר און ליין חדשני בתחום הקמעונאות המסייע בחוויית קניה
יעילה, ידידותית למשתמש, נוחה, קלה ומהירה.
חברת גולברי השקיעה האתר המכירות החדש כ-2 מיליון ₪ והוא כולל טכנולוגיות חדשניות, בין
הייתר: צ'ט לייב עם נציג שירות, אפשרות לתשלום באפליקציית BIT ובאמצעות גיפט-קארד
(תתאפשר בימים הקרובים). כמו כן ניהול מלאי חכם והכל תוך הקפדה על כללי הנגישות, והגעת
משלוחים לבית הלקוחה תוך 48 שעות בלבד.
בנוסף, האתר החדש יציע קטגוריית און ליין של קולקציות אקסלוסיביות ובלעדיות המושקות
במחירים אטרקטיביים באתר בלבד, מגזין נשים – הכולל תוכן אקטואלי לנשים החל מכתבות על
טרנדים, מגמות, אופנה ולייף סטייל ועד כתבות וידאו בנושאים רלוונטים.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל קבוצת גולברי: "שוק האופנה והקמעונאות בישראל מתקדם אט אט
לזירת האון ליין והבנו שלהיות מובילי שוק, אנו רוצים להצעיד את המפכה ולהשיק אתר און ליין
חדשני ומתקדם". לדבריו: "עם היציאה מהקורונה הבנו כי דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן
דרמטי- וכקבוצה מובילה ומתקדמת, אנו רוצים להמשיך ולחדש את חווית הקניה והשירות."