1

לייקים

משקפי שמש תוך כחצי שעה – עד הבית!

רשת אירוקה תאפשר משלוח תוך כחצי שעה באמצעות אפליקציית המשלוחים Wolt

שתפו:

משקפי שמש תוך כחצי שעה – עד הבית!

רשת אירוקה תאפשר משלוח תוך כחצי שעה באמצעות אפליקציית המשלוחים Wolt

שתפו:

רשת אירוקה, המובילה למשקפי שמש ממותגים, מגיעה לאפליקציית המשלוחים Wolt. במסגרת המהלך אירוקה נכנסה לקטגוריית האקססוריז באפליקציה, במסגרתו המשתמשים יוכלו לרכוש משקפיים מהקולקציה החדשה, במשלוח מידי!  של תוך כחצי שעה עד הבית, חוף הים, הפארק או כל מקום אחר שיחפצו.

בשלב הראשון המשלוחים יתבצעו באמצעות סניף הקונספט של רשת אירוקה,  בתל אביב,  אשר ממוקם ברחוב באזל,  והם יגיעו לתל אביב, יפו, רמת גן וגבעתיים. בשלב השני שירות המשלוחים יפעל בערים נוספות אחרות.

סניף באזל בת"א כולל את כל קולקציית הקיץ ל2022 עם דגש על דגמים צעירים ועדכניים ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים לרבות: Ray-Ban ,Tom Ford ,prada ,Gucci וכן המותגים הלוהטים והבלעדיים לאירוקה: Chiara Ferragni ,Isabel Marant ,David beckham ,off white ועוד…

צעד זה הינו המשך ההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות בWolt מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד.

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, על המהלך: "אנו שמחים להיות רשת האופטיקה הראשונה אשר מציעה לצרכן את שירותי המשלוחים המהירים בישראל. אירוקה מובילה את תחום משקפי השמש בישראל שנים רבות. בנוסף למותגים ולקולקציות החדשות שאנחנו חושפים ללקוחות שלנו מדי חודש, אנחנו עוסקים בפיתוח מהלכים חדשניים גם בתחום חווית הקניה. שיתוף הפעולה עם Wolt נועד להדק את הקשר עם הקהל האורבני והצעיר. יריית הפתיחה עם סניף באזל, הינו צעד קטן בתהליך גדול".

דור גביזון, מנהל הריטייל בWolt ישראל: ״אנחנו שמחים לחגוג את הקיץ בשיתוף פעולה עם רשת אירוקה, כחלק מקמפיין הקיץ באפליקציה. אנחנו מזהים את הצורך אצל הלקוחות שלנו להזמין מוצרים כמו משקפי שמש ואביזרי חוף נוספים ברכישה נוחה ובמשלוח מידי. זהו צעד נוסף בהתפתחות של Wolt

לאפליקציה שניתן לרכוש בה הכל – ממסעדות ועד סופרים, פארמים, צעצועים, וכמובן אביזרים לבית״.

רשת אירוקה מונה כ60 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי ומשווקת עשרות מותגי משקפיים מובילים בעולם בניהם: Tom Ford ,Gucci ,Jimmy Choo ,Marc Jacobs ,Prada ,Dolce Gabbana ,Ray-Ban  ועוד.  

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים