חברת התקשורת "ימות המשיח" השיקה קווי טלפון ייעודים לאתגר המוזיקה של חברת הענק
"קוקה – קולה" ולמבצעי רשת "נתיב החסד"
מדובר במערכת חכמה שנותנת מענה להרשמה
מהירה ואף מזהה רישום כפול במהירות ומעניקה מענה לציבור החרדי המתנזר מהרשת
שיתוף פעולה בין החברות המובילות במשק לחברת "ימות המשיח" פתרונות תקשורת, הניבה שורה
של מיזמים חשובים לילדים על טהרת הקודש.
כך למשל, אתגר הטריוויה של חברת "קוקה – קולה" במסגרתו הקונים אחד ממוצרי החברה מחייגים
לקו הייעודי של חברת "ימות המשיח", שם הם משתתפים באתגר כאשר הזוכים יהנו מחוויית מוזיקה
בלתי נשכחת במהלך ימי בין הזמנים.
הפעילות של חברת "קוקה – קולה" עתידה להסתיים כבר במהלך הימים הקרובים ולפי הודעת
החברה שבעים וחמישה זוכים יהיו בכרטיס קבוצתי. הזוכים המאושרים ייהנו מחוויית מוזיקה בלתי
נשכת במתחם הקריוקי של "קוקה – קולה" כאשר במהלכו ייתכן ואחד מענקי הזמר החרדי יפתיע
אותם.
בתוך כך, שיתוף פעולה נוסף נרשם במהלך הימים האחרונים בין רשת "נתיב החסד" לחברת
התקשורת "ימות המשיח", כאשר הקונים בסכום של 99 שקלים ומעלה בסניפי הרשת, ישאירו את
פרטי הקנייה בקו הטלפוני שהוקם על ידי "ימות המשיח", כאשר לאחר מכן אחד הלקוחות יזכה
בהגרלת ענק ויבחר את פרס החלומות וזאת בנוסף לעשרות זוכים מידי שבוע שיזכו במתנות מפנקות
והחזר סל קנייה במתנה מידי יום.
בהנהלת חברת התקשורת "ימות המשיח" מציינים כי מדובר בהשקה ייחודית של קו טלפון מיוחד
דרכו ניתן להזין את פרטי הקנייה. מלבד זאת מדובר במערכת חכמה שמזהה את נתוני הקנייה ולא
תאפשר רישום כפול וכיוצא בזה. כמו כן, לקוחות שיכנסו להגרלה בדרכים שונות הפרטים יסונכרנו
עם קו הטלפון כך שלא יהיה ניתן להירשם פעמיים.
כזכור, במהלך החודשים האחרונים מערכת "טיקטפון" של חברת התקשורת "ימות המשיח" זכתה
להצלחה מסחררת כאשר כבר היום עשרות מנהלי אירועים וכנסים כמו גם עיריות ומנהלי מתנסי"ם
משתמשים במוצר על בסיס קבוע כאשר מאות אלפי כרטיסים כבר נמכרו דרך המערכת. המערכת אף
נותנת אפשרות למכור מספר רב של כרטיסים בו זמנית, דבר שמקל מאוד על עיריות ומתנסי"ם
העורכים מספר רב של אירועים בימי בין הזמנים וכיוצא בזה.
יצוין, כי לצד זאת בחלק ניכר מהאירועים, נדרשים המארגנים להעניק גם אפשרות רכישת כרטיסים
מקוונת באתרים ובאפליקציות בכדי לאפשר גישה נוחה לקהלים נוספים. בדיוק מהסיבה הזו, בימים
אלה מושקת אופציה חדשה שמהווה מהפיכה בתחום עם פתרון כולל ומסונכרן בין המערכות כאשר
יהיה ניתן לרכוש כרטיסים באותה מערכת הן בחיוג טלפוני והן ברכישה מקוונת באתר נגיש ומשודרג
זאת בנוסף לשירות טיקט-פון הקיים המאפשר גם מערכת "סדרן" עם עמדות סדרנים המקבלים את
הרוכשים בכניסות לאירועים ומבצעים תיקוף לכל רוכש במהירות וללא צורך בהמתנה לתור.
יצוין כי בחברת התקשורת "ימות המשיח" שוקדים כל העת על פיתוחי תכנה ייחודים המעניקים מענה
מקיף וראוי למאות אלפים המשתייכים למגזר החרדי המתנזרים מרשת האינטרנט ונהנים משירותי
תקשורת מקיפים כמעט בכל תחום בו הם נפגשים במהלך שגרת היום יום.