מותג המצתים האמריקאי האייקוני זיפו, חבר לשיתוף פעולה מרגש עם ארגון WOODCHUCK
USA במסגרת תוכנית BUY ONE PLANT ONE® וכחלק מהתחייבותה לשמירה על כדור
הארץ תשתול עץ אחד על כל מצית שתימכר מהקולקציה בשמו של הרוכש.
חברת WOODCHUCK היא חברה אמריקאית לעיצוב מוצרים מעץ אמיתי, אשר ידועה באג'נדה שלה
לחבר אנשים בחזרה לטבע על ידי נטיעת עץ עבור כל מוצר שהיא מוכרת מתוך מטרה לשמור על כדור
הארץ למען הדורות הבאים. במהלך שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות בתחומן, עוצבה סדרה של מציתים
ייחודיים בעיצובים שונים מעץ. על כל רכישה יינטע בשמו של הרוכש עץ באחד מ-15 מקומות שונים בעולם.
כל רוכש יקבל קוד אישי שיאפשר לו לעקוב און ליין אחר נטיעת העץ שניטע בשמו.
הסדרה הזמינה בישראל כוללת דגמי מצתים בעיצובים שונים, הכוללים את חריטת שם הפרויקט בחלקם
האחורי. המצית עשויה כרום מוברש בשילוב עץ אמיתי משני צדדיה, עם שילובי פסים וגווני העצים הטבעיים
העמוקים, מה שהופך כל מצית לייחודי. עיצובי המציתים נעשים בחיתוך לייזר, כשסוגי העצים בהם נעשה
שימוש הם: ארז, מהגוני, דובדבן, אגוז וליבנה. במבחר ניתן למצוא זיפו בדוגמת עץ חלק, זיפו בדוגמת נמר
מצית עץ מוזהבת ועוד עיצובים.
שריפות בר משמידות 4 אחוזים משטח כדור הארץ כל שנה, כאשר 85 אחוזים מאלו נגרמים על ידי יד
אנושית. 5 השנים האחרונות היו החמות ביותר על פני כדור הארץ. לדברי לוקאס ג'ונסון, מנהל השיווק
העולמי של זיפו, "מצית זיפו מעניקה לאנשים את העוצמה של אש ניידת, עמידה ברוח, אך עם זאת מגיעה
אחריות. וזה מה שהעניק לנו השראה לעבוד עם שותפינו, ארגון WOODCHUCK, כדי לא רק לשפוך אור
על ההשפעות ההרסניות של האש כשהיא מנוצלת לרעה, אלא גם להתחיל להפוך את הנזק שנגרם על ידי
טעויות אנושיות. העבודה שלנו מתחילה במדגסקר והמטרה של נטיעת 100,000 עצים ב- 12 החודשים
הראשונים, היא הצעד הראשון לקראת התחייבות לטווח הארוך יותר עבור המותג".
טווח מחירי המצתים בסדרה: 299-359 שקלים.
להשיג בחנויות המתנות והמטיילים המובחרות ובאתר