שפעלה באירופה ובארצות הברית השיקה את השלוחה הישראלית רק לפני כחודשיים, אך מאז הביקוש רק הולך וגובר
החברה מתהדרת בפלטפורמה הטובה ביותר ובאנשי מקצוע המנהלים את הקמפיין לאורך כל הדרך סיפורה של הצלחה
חברת "צ'ריטי אקסטרה" שהשיקה רק לפני כחודשיים את השלוחה הישראלית שלה, זוכה
כבר כעת לביקוש שיא וחסר תקדים מצד עשרות עמותות, ארגונים ומוסדות תורה וחסד
המעוניינים לערוך את קמפיין גיוס ההמונים שלהם דווקא בחברה המצליחה שכבשה את עולם
גיוס ההמונים בהצלחה מסחררת.
חברת גיוס ההמונים "צ'ריטי אקסטרה" הפכה במהלך השנים לחברה המצליחה ביותר בשוק
התרומות באירופה ולאחר מכן גם בארצות הברית. בעקבות ביקוש מצד לקוחות ישראליים
החליטה החברה להקים שלוחה מרכזית בירושלים אך לכזו הצלחה גם היא לא ציפתה.
בתוך שבועות ספורים נערכו קמפיינים חסרי תקדים אשר גרפו מיליוני שקלים לטובת עמותות,
ארגוני צדקה ומוסדות תורה וחסד, ההצלחה עברה במהירות מפה לאוזן, וכיום כחודשיים
בלבד לאחר כניסתה לשוק הישראלי, "צ'ריטי אקסטרה" נחשבת לטובה ביותר.
די לערוך הצצה חטופה לרשימה הארוכה של העמותות שערכו בחברה את גיוס ההמונים שלה
בכדי להבין שמדובר כאן במשהו יוצא דופן. כוללים וישיבות, לצד חסידויות ענק ומוסדות
מפוארים זכו להצלחה כבירה בעקבות כך שהם ערכו את קמפיין ההתרמה שלהם באמצעות
הפלטפורמה המנצחת של "צ'ריטי אקסטרה" ובזכות אנשיה המוכשרים המלווים את הקמפיין
מהרגע הראשון ועד לתוצאה המוצלחת.
בעולם הצדקה והחסד מספרים על ביקוש שגובר מיום ליום לעריכת קמפיינים לגיוס המונים
דווקא באמצעות "צ'ריטי אקסטרה" שבמעט מאוד מילים הוכיחה שהיא המנצחת בשוק כיום
בזכות הפלטפורמה המקצועית. ראשי המוסדות מספרים כי הקמפיינים בחברת "צ'ריטי
אקסטרה" זוכים להנהלה מקצועית במיוחד של אנשי החברה המוכשרים היודעים לנהל את
הקמפיין מתחילת הדרך ועד לרגע האחרון כאשר בסופו של יום העלויות לניהול קמפיין בחברה
יוצא במחיר נמוך משמעותית משאר הפלטפורמות שם גם אין את הליווי המקצועי של מנהלי
הקמפיין.
יצוין כי חברת "צ'ריטי אקסטרה" הפועלת בעולם היהודי ונכנסה בחודשים האחרונים לישראל,
הוכיחה את עצמה כבעלת הפלטפורמה המוצלחת ביותר בשוק גיוס ההמונים. החברה
מתהדרת באנשי מקצוע המומחים בגיוס המונים לצד טכנולוגיות שונות ומתקדמות שניתן
למצוא רק בפלטפורמה המוצלחת של החברה.
בחברת "צ'ריטי אקסטרה" מציגים אנשי שם מקצועיים ומומחים במיוחד אשר מלווים לאורך
הדרך את הקמפיין באסטרטגיה ובפרסום. מנהלי מוסדות תורה וחסד שערכו קמפיינים
באמצעות צ'ריטי אקסטרה מספרים על הצלחה מיוחדת בזכות השאיפה למושלמות של
החברה לצד פלטפורמה נוחה ומהנה לשימוש.