המותג יוצא במהלך יוצא דופן תחת הכותרת: "מצדיעים לעוצמת הנשים בחזית ובעורף"
המותג ניין ווסט מעצב גירסת לוגו ייחודית לישראל בצבעי הדגל כחול לבן ומשלב איור לב בתוכו מתנוסס הדגל
כאות הזדהות, כמחווה וסולידריות, המותג הבינלאומי ניין ווסט יוצא במהלך יוצא דופן לנשות
ישראל, הנמצאות בחזית ובעורף, תחת הכותרת: "מצדיעים לעוצמת הנשים בחזית ובעורף".
במסגרת המהלך עוצב לוגו ייחודי לישראל בצבעי הדגל כחול/לבן, המשלב איור לב ובתוכו מתנוסס
דגל ישראל. הלוגו יעלה בכל הנכסים הדיגיטליים של המותג, בניהם: אינסטגראם, פייסבוק, טיק-
טוק, וכן בכל אמצעי הפרסום והמדיה.
בנוסף לעדכון הלוגו, מנהלי ועובדי ניין ווסט בישראל פועלים בשבועיים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה, להירתם ולתרום נעלים, תיקים וגרביים לחיילות צה"ל, לכוחות הביטחון ולתושבות עוטף עזה והדרום.
לדברי גנית אלון סמנכל"ית השיווק של ניין ווסט ישראל: "הישגים רבים נזקפים בימים אלו בחזית
ובעורף לזכות הנשים הגיבורות בישראל, המעוררות השראה בכל העולם. באמצעות מהלך זה אנו
רוצים להצדיע לכל אישה באשר היא, ולהגיד תודה והוקרה על הירתמותן המיידית של חיילות
ואזרחיות להילחם, ליזום, לתמוך, לעזור, ולתת כתף לצה"ל ולתושבי עוטף עזה".
עוד ציינה אלון: "אנו מודעים לכך שאתגרים רבים מוטלים בימים קשים אלו על נשות ישראל
המגוייסות למשימה, וכמותג נשי מוביל יש לנו אחריות להמשיך לתמוך, לפעול, לעודד ולחזק ככל
הניתן, הן באמצעות תרומות, עשייה והרמת המורל".
המותג האמריקאי ניין ווסט, מיובא ומשווק בישראל ע"י קבוצת בריל. למותג 30 חנויות בישראל.