1

לייקים

חזרתה של החלוה במנות הקרב הצה"ליות

ביקוש למוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה למערכות הביטחון והבריאות

שתפו:

חזרתה של החלוה במנות הקרב הצה"ליות

ביקוש למוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה למערכות הביטחון והבריאות

שתפו:

מפעל "אחוה" בפעילות מוגברת על רקע הביקוש הרב של מערכות הביטחון
למוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה הנותנים פתרון בתנאי שטח

זינוק של מאות אחוזים במכירות של טחינה בבקבוק לחיץ, מוצרי חלוה ועוגות אישיות בחודש אוקטובר – נובמבר ביחס לתקופה זו אשתקד

הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק
אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל
המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת
במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. המוצר
הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי
של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה
לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים.


כמענה לצורך במזון מנחם ומנה מתוקה, אחוה מדווחת גם על דרישה מוגברת
ממערכת הביטחון לעוגות שמרים אישיות ולעוגות בחושות. לדברי יובל מלאך,
סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "אנו פועלים כמפעל חיוני בעת חירום וככזה,
אנו עושים את מירב המאמצים לעמוד בביקושים החריגים. כל הזמנה ממערכת
הביטחון מקבלת קדימות במפעל ומשווקת במהירות וביעילות, גם על חשבון
צמצום מגוון לכלל השוק".

מעבר לייצור המוגבר, תורמת "אחוה" ממוצריה, בשלל מיזמים הנערכים ברחבי
הארץ, לכוחות הביטחון וחיילי צה"ל המשרתים בגבולות. "כל חייל או מפקד שיוצא
מכאן עם חיוך ממלא אותנו ברוח ונחישות להמשך הפעילות", דברי יובל מלאך.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים