זה הולך ככה, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו. השאלה העשירית, הינה ייחודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!
איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?
דיסני.
מה מייחד אותו מבחינתך?
היכולת לייצר ריגוש לאורך השנים ובקצב הנכון.
האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?
הבידול הוא כמעט בסיס עיקרי במותג.
מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?
סיפוק לתת לילדי ישראל תרבות ברמה גבוהה.
מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?
'תריג בריבוע' מדור שבועי של 'חבורת תריג' שמתפרסם במגוון מקומונים ברחבי הארץ.
מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?
עשיתי הרבה טעויות בחיים, משתדל לא להתחרט על אף אחת מהן, כי לפעמים מטעויות אתה לומד הרבה יותר (השאלה כמה המחיר נסבל).
מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?
רצון עז להצליח. וכשרוצים מאוד חזק, יש גם סיעתא דשמיא!
מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?
פיתוח והתקדמות, עמידה במקום פירושה הליכה אחורה.
ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?
שאלה רוחבית מידי, ישנם כאלה שאין להם מה למכור לקהל היעד החרדי, ישנם כאלה שלא הגיעו לזה, וישנם את אלה שלא גילו את המגזר.
אין פלטפורמות רבות במגזר החרדי לילדים שמשלבות בתוכן פרסום, חבורת תרי"ג עושה את זה בגדול ואפשר לומר גם בהצלחה רבה! עד כמה אתה רואה בילדים קהל יעד צרכני והאם לדעתך אין בעיה חינוכית עם זה?
שאלה מאוד מאתגרת, לגבי החינוכי, אנחנו לא משלבים כל פרסום בתוך התכנים של 'חבורת תריג' הפרסום חייב להיות מותאם לערכי המותג, אנחנו עומדים בהרבה פיתויים של דברים שלא מתאימים. הכלל שלנו אומר: אם יש התלבטות – אין התלבטות.
לגבי השאלה עד כמה הילדים הם קהל צרכני? כמעט בכל קטגוריה יש כיום לילד אפשרות לבחור את מה שהוא אוהב יותר ומתחבר אליו, לילד יש אפשרות לצרוך קרלו או מילקי, כמובן שהטעם הוא חלק נכבד בבחירה, אבל ברור שמי שידבר אליו יותר – הוא יהיה מחובר אליו יותר.