0

לייקים

הטרנד הלוהט בעיצוב: חברת אלוני משיקה את הדור הבא של אריחים במראה טראצו!

אלוני: סדרות של אריחים מדוקקים, אריחים המתאימים לריצוף ולחיפוי פנים וחוץ,

שתפו:

הטרנד הלוהט בעיצוב: חברת אלוני משיקה את הדור הבא של אריחים במראה טראצו!

אלוני: סדרות של אריחים מדוקקים, אריחים המתאימים לריצוף ולחיפוי פנים וחוץ,

שתפו:

אריחים עם קונסטרוקציה ייחודית ל "התקנה צפה" המאפשרת הסתרת כבלים, עיצוב חדשני וייחודי עם דגש על שילוב אבנים גדולות

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה את הטרנד הלוהט בעולם העיצוב: הדור הבא של אריחים במראה טראצו  סדרת נור 2.0 (NORR 2.0 ).

מדובר בסדרת אריחים ייחודית וחדשנית בגוונים, גדלים וגימורים שונים בעלת יתרונות בולטים: מתאימה לחיפוי ולריצוף פנים וחוץ, כולל חדרי רחצה ( תקן אנטי סליפ) , בסדרה אריחי ענק מדוקקים בגודל  1.2/2.78 מ' ובעובי 6 מ"מ שניתן לחפות איתם מעל לאריחים קיימים!

כמו כן אריחים במידה 60/60 בעובי ל 20 מ"מ המיועדים לריצוף ב "התקנה צפה" המעניקה  אפשרות להתקנה נסתרת של מערכת ניקוז, השקיה ותאורה.  

בנוסף, עיצוב חדשני  של מראה טראצו:  שילוב של אבנים גדולות לצד בינוניות וקטנות בתוך האריח ברמת פיזור משתנה יוצר מראה  אסתטי ומלא עיניין.  

לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום קרמיקה בחברת אלוני: " הקולקציה שואבת השראתה מאריחי הטראצו של פעם, בהם השתמשו באמצע המאה ה-15 בוונציה, כשיטה לנצל את עודפי האריחים בריצוף הבתים בצורה ייחודית עם זאת היא מציעה פתרונות עם סגנון עכשווי ומאפשרת יצירתיות וגיוון."  

מחיר:

585 ש"ח למר לאריחי ענק בגודל 1.2/2.78

 החל מ 369 ש"ח למר לאריחי 60/60 בעובי 20 מ"מ

להשיג בלעדית ברשת אלוני

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים