זה הולך ככה, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו. השאלה העשירית, הינה ייחודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!
איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?
התעוזה היהודית / ישראלית בעיני הזרים
מה מייחד אותו מבחינתך?
אומץ להיות מי שאתה ולא לחשוש לייצג אותו!
האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?
ייחודו , ערכו ושוויו של המותג, כגודל בידולו. בהיעדר בידול לא יווצר מותג.
מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?
חיוך הוא סימפטום. מי שרוצה ללכת לישון עם חיוך שיעשה את המעשה שיגרום לו לחייך.
מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?
כשהחלטתי שהשיא של היום הוא נקודת פתיחה למחר ובמקביל לא לחשוש לטעות ולא לאפשר לטעות לעמוד בדרכי. לטעות זה אנושי ולהכרה בטעות יש ערכים רבים.
אני משתדל לזכור שההבדל בין חכם לטיפש – זו העובדה שחכם עושה כל יום טעות אחרת וטיפש עושה כל יום את אותה טעות.
מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?
כשאני מתחרט על מהלך, אני משתדל לתקנו, אם יש צורך אני מתנצל וממשיך הלאה. חרטה ממושכת לא רק שאינה מסייעת – היא מזיקה. חרטה בעיני מהווה אמצעי ליעד טוב או נעלה יותר.
מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?
רצון וכנות. כנות ורצון. ותמיד לזכור שלכל אחד אחר יש ארגז כלים ועוד לא הומצא הארגז שבו יש את כל הכלים.
מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?
האם הוא נהנה בתחילת יום העבודה לצעוד אליו / לפתוח אותו.
ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?
חוסר הבנה בסיסי לא רק מול המגזר – אלא בהבנת האדם. לטעמי, חברה שאינה פונה ייעודית למגזר החרדי, האחראי על השיווק פחות מוצלח (בלשון המעטה) גם מול מגזרים אחרים.
אתה חובש במקביל שני כובעים, גם איש אסטרטגיה וגם אחד האנשים היותר קרובים לאחד מעמודי החסד של דורנו הרב פירר ולמפעלו האדיר עזרה למרפא, לא תמיד הקווים הם מקבילים, איך מתעדפים את הכובע הנכון בכל רגע נתון?
חסד זו אסטרטגיה יהודית מובנית בבריאה. עולם חסד יבנה. בשני העשורים האחרונים לא נתקלתי בהתנגשות בנושאים הללו…