0

לייקים

חברת כרמית חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי המתקיים מידי שנה ב- 7 ליולי.

השוקולד המריר הוא הפופולרי ביותר בישראל והצריכה שלו מהווה יותר מ 50% מכלל צריכת השוקולד בעוד ששוקולד הלבן מהווה כ 7% בלבד. 72% מהגברים מעדיפים שוקולד מריר בעוד ש- 64% מהנשים מעדיפות שוקולד חלב.

שתפו:

חברת כרמית חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי המתקיים מידי שנה ב- 7 ליולי.

השוקולד המריר הוא הפופולרי ביותר בישראל והצריכה שלו מהווה יותר מ 50% מכלל צריכת השוקולד בעוד ששוקולד הלבן מהווה כ 7% בלבד. 72% מהגברים מעדיפים שוקולד מריר בעוד ש- 64% מהנשים מעדיפות שוקולד חלב.

שתפו:

יום השוקולד הבינלאומי מתרחש ברחבי העולם מדי שנה ב- 7 ליולי והשנה יצוינו 470 שנים להבאת השוקולד לאירופה. הישראלים אוהבים שוקולד. הצריכה השנתית של שוקולד בארץ עולה משנה לשנה ועומדת על כ – 10,000 טון שוקולד לשנה (סטורנקסט, יוני 2020).
בשנים האחרונות חל שינוי של ממש בהרגלי צריכת השוקולד בארץ, מקילוגרם וחצי לשנה לנפש עלינו לכ- 3.5 קילוגרמים לנפש. כיום עולם השוקולד התפתח והתרחב מאוד עד כדי משקאות שוקולד, פירות בשוקולד וכו' , פיסול בשוקולד, סדנאות שוקולד ועוד שיצרו את "תרבות השוקולד בישראל".
כמה עובדות על השוקולד בישראל:
שוקולד הוא ממתק העשוי מזרעים מותססים, קלויים וטחונים של עץ הקקאו הטרופי והוא שילוב של מוצקי קקאו, סוכר ומרכיבים נוספים שמסייעים למסה להיות נוזלית יותר בהתכת השוקולד.
עץ קקאו ממוצע מתחיל להניב פולים רק אחרי חמש שנים. כל עץ מניב בסביבות 2500 פולי קקאו.
מחקרים רבים הוכיחו ששוקולד מריר הינו בעל סגולות רפואיות רבות. הוא תורם לשחרור אנדורפינים במוח ועל ידי כך הוא משרה תחושה טובה שמשפרת את ההרגשה ומסייעת להתגבר על דיכאון.
אכילת שוקולד מריר באופן קבוע בקרב אנשים הסובלים מיתר לחץ דם, יכולה להפחית את לחץ הדם באופן משמעותי ואכילת שוקולד מריר בכמות קטנה עשויה למנוע אי ספיקת לב.
בשוקולד מריר נמצאו נוגדי חמצון רבים יותר מאשר במשקאות פירות ( מיצי אוכמניות, חמוציות, פטל, רימון(. נוגדי חמצון נלחמים בהשפעה המזיקה של לחץ חמצוני על התאים השונים בגוף ונקשרים להגנה על הלב, הגנה מפני סרטן ומפני מחלות רבות נוספות.
צרכני השוקולד הגדולים ביותר הם האירופאים. למשל, שוויצרי ממוצע צורך כ-10 ק"ג בכל שנה. לשם השוואה הצרכן הישראלי מסתפק כאמור בכ – 3.5 ק"ג לשנה.
השוקולד המריר הוא הפופולרי ביותר בישראל והצריכה שלו מהווה יותר מ 50% מכלל צריכת השוקולד בעוד ששוקולד הלבן מהווה כ 7% בלבד.
72% מהגברים מעדיפים שוקולד מריר בעוד ש- 64% מהנשים מעדיפות שוקולד חלב.
חברת כרמית המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון בכלל ושוקולד בפרט, היא הספק העיקרי של שוקולד לתעשייה בשוק המקצועי בישראל וכן מייצרת לשוק המקומי מגוון טבלאות שוקולד, תחת המותג השוקולדי "אגו" שוקולד מריר איכותי המכיל 85% ו- 70% מוצקי קקאו, שוקולד חלב, לבן, שוקולד ללא תוספת סוכר ושוקולד טבעוני בטעם חלבי. המוצרים בעלי כשרות מהודרת בדץ עדה חרדית.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים