15

לייקים

עשרה מי יודע? מוישי לוינגר מנכ"ל סוכנות הדיגיטל החרדית SmartClik

מוישי, אנחנו שמחים לארח אותך בדוסיז צרכנות. תודה שהצטרפת אלינו!

שתפו:

עשרה מי יודע? מוישי לוינגר מנכ"ל סוכנות הדיגיטל החרדית SmartClik

מוישי, אנחנו שמחים לארח אותך בדוסיז צרכנות. תודה שהצטרפת אלינו!

שתפו:

זה הולך ככה, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו. השאלה העשירית, הינה ייחודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!

איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?

דף הפייסבוק של חסלט – קרדיט ענק לטוכפלדים הגאונים

מה מייחד אותו מבחינתך?

לקחת מוצר צריכה לכאורה בנאלי ולהביא אותו למקום חמים ואנושי

האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?

חשוב מאוד! זה מה שעושה את ההבדל בין מותג טוב למותג שהוא בינוני וכמעט לא נשמע. בפרט בעולמות הדיגיטל בידול עושה את כל ההבדל! ומייצג את הערך המוסף כלפי המתחרה!

מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?

שהצלחתי לגרום ללקוח לשינוי בתפיסת העולם שלו ושינוי במיינד להביא אותו להיכרות חדשה ומעמיקה בעולמות פחות מוכרים לו. להביא אותו להבנה בעולמות הדיגיטל האינסופי, היה לי סיפור כזה השבוע עם לקוח שהסכים להקדיש להסבר על התחום עשר דקות בלבד! בסוף הוא נשאב להרצאה מרתקת על עולמות הדיגיטל בציבור החרדי!

מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?

נשאבתי מרצון ומהכרה לתחום הדיגיטל החרדי ולקחתי אותו הכי רחוק מתוך הבנה שזה התחום הכי חם בעולם החרדי בעשרות השנים הקרובות!

מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?

לקוח שלא היה בשל למהלך דיגיטלי ורצה להגיע מ 0 ל 100 לקראת יריד מכירות והסכמתי למהלך והגיעו לידים חמים (פרטים של לקוחות פוטנציאליים בשפת הדיגיטל) והלקוח לא ידע איך להשתמש  עם כל הטוב הזה… לכן צריך להגיע להיערכות דיגטלית מקסימלית לפני כל מהלך דיגיטלי פורץ דרך!

מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?

בעלי עסקים חייבים להכיר את כל אמצעי הפרסום הקיימים וצורת העבודה איתם, לפחות בהבנה בסיסית. כיום ישנם מעל 30 כלים לפירסום ושיווק בציבור החרדי!

מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?

אני אענה על השאלה הזו דווקא מעולמות הדיגיטל. כמה אנשים נכנסו לי לאתר, כמה מהם המירו, מה הפוטנציאל שלי ברמת התנועה וכמה אני יכול לשפר את יחס ההמרה, לשאוף למקסימום המרה!

ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?

חוסר מודעות והבנה בפוטנציאל הגלום בציבור החרדי, ישנם חברות שאין להם כח ואנרגיות  להתעסק עם מגזר מורכב כל כך בעיניהם, ואם נסתכל שוב במשקפיים של הדיגיטל, לדעתי חלק מהסיבה של אותן חברות שהן אינן פועלות במגזר, מכיוון שהן אינן מודעות למהפכת הדיגיטל המתרחשת ומבעבעת במגזר.

לאן אתה רואה את הדיגיטל הולך במגזר החרדי בשנים הקרובות? כמה תרמה הקורונה להחדרת האינטרנט למגזר החרדי?

עשור קדימה 50 אחוז מהתקציבים יילכו לדיגיטל !

הקורונה הביאה עוד כמאה אלף משתמשים למגזר החרדי, הקורונה הקפיצה את הדיגיטל החרדי איתגרה את המגזר והצעידה אותו באחת חמש שנים קדימה!

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים