מדובר בסניף נייד שיחנה במתחמי מרכזי הקניות ביג, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהתאם למגבלות הקורונה.
הרעיון להקמת Kiehl's Beauty Van נולד מתוך הבנה שמותגים חייבים להתאים את עצמם לרוח התקופה ולהיות קשובים לצרכים ולרצונות של הצרכנים – במקרה זה, להנגיש את המותג האהוב לצרכנים הישראליים בכל הארץ, גם בערים בהן אין למותג חנויות. Kiehl's Beauty Van יעניק חווית קנייה מיוחדת, ברוח התקופה, תוך הנגשת האווירה הניו-יורקית הייחודית למותג ישירות לשטח. הצרכנים ייהנו ממגוון רחב של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף של המותג, המיועדים לנשים וגברים, במחירים מיוחדים ובהטבות אטרקטיביות. השירות יינתן כמו תמיד ע"י אנשי מקצוע, בדומה לחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, ויכלול אבחון עור וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח של Kiehl's, הכל תוך התאמה להנחיות משרד הבריאות.
Kiehl's Beauty Van יחל לפעול בתאריכים ה- 1-15/3 במתחם ביג באר שבע וב- 16-31/3 במתחם ביג כרמיאל.
לדברי איה מונק-גונצ'רוב, מנכ"לית חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "התקופה הנוכחית מחייבת אותנו להביא פתרונות חדשים לצרכנים שלנו: הביוטי ואן של קיל'ס מאפשר לנו להמשיך להעניק לצרכנים שלנו את חווית המותג הקיל'סית הידועה, תוך התאמה מירבית לתקופת הקורונה. הואן מהווה נקודת מפגש חוויתית בין המותג ללקוחות חדשים וותיקים ויאפשר ללקוחות מפגש פיזי עם הקונספט הניו-יורקי הייחודי של החנויות בארץ ובעולם, ועם נותני שירות שיעניקו להם חווית אבחון אישית ומקצועית כמיטב המסורת של קיל'ס. מדובר ביוזמה חדשנית, מותאמת לרוח התקופה, שאנו גאים להשיק גם כאן בישראל, בדגש על ערים בהן אין לקיל'ס חנות".
Kiehl's, מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים העושים שימוש בחומרים טבעיים ומבוססים על מדע מתקדם. Kiehl's מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים בחנות באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.
המותג Kiehl's, המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי ת"א, עופר גרנד קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג Shop in shop בסופר פארם ביג אילת, הוא נמכר באתר סופר פארם אונליין.. פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן מענה מדויק של חוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.