1

לייקים

מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק: סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת לחג השבועות

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק סדרת מוצרים מיוחדת לחג השבועות, הכוללת שלוש סוגי פסטות איכותיות

שתפו:

מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק: סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת לחג השבועות

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק סדרת מוצרים מיוחדת לחג השבועות, הכוללת שלוש סוגי פסטות איכותיות

שתפו:

פסטה טרופי – פסטה שזורה, בעלת צורה ייחודית המאפשרת להחזיק כל תבלין או רוטב בצורה
מושלמת, בעלת חיתוך ברונזה. פסטה פליה א פיינו – פסטה טליאטלה האהובה, בשילוב תרד
המאפשר להוסיף צבעוניות לשולחן החג ופסטה קסטלאנה – צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה
מאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף את הפסטה מכל הכיוונים.


כל מוצרי הסדרה החדשה מצטיינים בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם
לאחר הבישול, ובדומה ליתר המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה
איטלקית אמיתית.

טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין
על האריזה ולהשלים את הבישול בתוך הרוטב.


כשרות: בד"ץ מנשסתר
מחיר מוערך לצרכן: 11.90 שח לאריזה
תכולה: 500 גרם

לפי נתוני 2020, קטגוריית הפסטה בישראל מגלגלת 285 מיליון ₪ בשנה, 26 אלף טון , כאשר
הקטגוריה מציגה גידול שיא של 16%+ מאז שנת 2016 (כספי). בישראל למעלה מ- 90%
ממשקי הבית צורכים פסטה באופן קבוע. לאורך השנה ברילה מותג מספר 2 בנתח השוק, אסם
מקום ראשון. בשבועות 2020 ברילה ניצח בנקודת המכירה והפך להיות מקום 1 בנתח השוק.

את כל מוצרי "ברילה" ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים