שופרסל מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה. כזכור, לפני כשנה שופרסל השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.
מוצרי גלידות ומשיקה 5 טעמים גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.
מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪)
גלידות משפחתיות (חדש) –
- וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב
- וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי
- וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו
- שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר
מחיר לצרכן – 15.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪) יצרן – גלידות פלדמן.
סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה, לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.
רשת שופרסל מהווה כרבע ממכירות ענף הגלידה (26%) – בעולמות בהם היא פעילה (קרי מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים).
מאגדות הגלידות (הושקו בשנה שעברה) והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.
בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.