הקמפיין יעלה לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח של רשת SACARA
לרגל השקת מגוון מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה SACARA(סאקרה)
בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪.
הקמפיין יפרסם לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.
הקמפיין יכלול
בין היתר: פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון
הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן, לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה".
לדבריו: "הרשת יוצאת בקמפיין שני. SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 60 סניפים ברחבי הארץ ואתראונליין.
הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצרים
איכותיים במחיר נגיש תוך חווית קנייה ייחודית, ברמה בינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח
מוצרים מבוססי חדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה העולמית תמהיל המוצרים העשיר
יוצר חוויית יופי מושלמת בכל היבטי הטיפוח לפנים ולגוף, איפור, טואלטיקה, מוצרי אווירה,
אביזרים משלימים ועוד.