1

לייקים

הנחה קבועה ואסטרטגית ברשת H&O כל החנות ללא מע"מ לחברי מועדון הלקוחות CAL & H&O

רשת H&O יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O -:Cal מהפכת המע"מ יוצאת לדרך

שתפו:

הנחה קבועה ואסטרטגית ברשת H&O כל החנות ללא מע"מ לחברי מועדון הלקוחות CAL & H&O

רשת H&O יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O -:Cal מהפכת המע"מ יוצאת לדרך

שתפו:

כל מוצרי החנות יוצעו למכירה ללא מע"מ!  בנוסף למבצעים הקיימים המהלך יגובה בקמפיין המוערך ב: כ – 1 מיליון ₪ 

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O Cal המונה כ-110,000 מחזיקי כרטיס אשראי  H&O Cal (בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי Cal) והוא חלק ממועדון לקוחות  H&O  המונה כ- 350,000 חברים סך הכל.

במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים המשלמים בכרטיס אשראי Cal- H&O ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות ביניהם: אופנה לילדים, נשים וגברים, כלי בית, טקסטיל לבית, אופנת ספורט, מותגי ספורט בינלאומיים, בישום, הנעלה, הלבשת פנאי ולילה, הלבשה תחתונה, משחקים לילדים ועוד וכן מותגי על מובילים בינהם: קרטרס, אושקוש, סקיפ הופ, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, פמינה ועוד.

הטבה זו תינתן לחברי מועדון בנוסף למבצעים הקיימים, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד, המשתנים מעת לעת. ההטבה תינתן בכל שימוש בכרטיס ותכלול את כל הפריטים בחנות.

המצטרפים החדשים למועדון Cal- H&O, ישלמו 20 ₪ דמי הצטרפות וכבר במעמד ההצטרפות, יקבלו את הטבת המע"מ בנוסף למתנת הצטרפות בסך 100 ₪ תווי קניה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 1  מיליון ₪.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל  רשת H&O: "חיזוק מועדון הלקוחות היושב על פלטפורמת אשראי מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף ללקוחות בדמות הנחה נוספת משמעותית על כל קניה, בנוסף למבצעים המשתנים לחברי מועדון."

רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.

מועדון חברים של רשתH&O  הוקם בשנת 1994. בשנת 1998 הוקם מועדון מבוסס אשראי עם חברת ויזה אלפא, בשנת 2001 חברת Cal רכשה את הפעילות של ויזה אלפא ומאז ועד היום קיים המועדון המשותף – Cal-H&O. זהו מועדון לקוחות מהמובילים בישראל המונה כ –  450,000   חברים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים