CASTRO HOME
ביום השקת החנות בגן העיר יפתחו במקביל 15 חנויות CASTRO
HOME . גובה ההשקעה הכוללת בכניסה לתחום כלי הבית והלייף
סטייל ופתיחת רשת החנויות החדשה CASTRO HOME השקיעה קסטרו כ- 30 מיליון ₪.
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום:
"אני שמח לפתוח היום את חנות הדגל הראשונה של הרשת החדשה לכלי
בית ולייף סטייל – CASTRO HOME. קסטרו הום הוא "ילד" נוסף של בית
האופנה ולכן בתמהיל המוצרים עיקר הדגש הוא על טקסטיל בית תוך
הקפדה על איכות, סטייל ואופניות. כבר עכשיו פתחנו 15 חנויות ברחבי
הארץ, ועד סוף שנת 2022 יוקמו כ- 30 חנויות.
בכניסה לתחום כלי הבית
והלייף סטייל השקענו כ-30 מיליון ₪. אנו רואים בהתרחבותה של קסטרו
במותג כלי הבית והלייף סטייל החדש כצעד מתבקש להרחבת המשפחה.
אין לנו ספק ככפי שהשקנו את מותג הגברים ולאחר מכן את מותג הילדים
שהפכו בין לילה למותגים המובילים והאהובים ביותר, כך יהיה גם עם מותג
CASTRO HOME שיהיה חלק מכל בית בישראל. כעת אנו למעשה מעניקים
ללקוחותינו את כל הדרוש להלבשת הבית ולכל בני המשפחה. אנו מאחלים
לכל בית ישראל שנה טובה".
מיה נפתלי, מנהלת תחום CASTRO HOME אמרה:
"בבחירת ועיצוב הפריטים רצינו לייצר הרמוניה בין רהיטים, אביזרים וכל האלמנטים
שנמצאים בבית ונותנים תחושת נינוחות, שמתאימה לכל בני הבית ולא על חשבון הצרכים
שלהם. בנוסף שמנו דגש על עיצוב ואיכות המוצרים ועל ליין FRIENDS OF NATURE שמכיל
מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור. תמהיל המוצרים שלנו מגוון ונותן מענה רחב
לטקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות וכמובן מתנות לחג״
מור פסו אבלגון סמנכלית השיווק:
"כחלק מהקמת מותג משלב הקונספט ועד הביצוע, היה לנו חשוב לייצר שפה שתמשיך את
הקו של קסטרו כבית אופנה, אבל גם ליצור מותג מבודל עם ערכים משלו ושהצרכן יבין ישר
שהבית של קסטרו הוא בית נוטף סטייל, בית שחיים בו, ולא בית שהוא מוזיאון. השפה
החדשה באה לידי ביטוי בנקודות המכירה וכמובן באתר הסחר, תושק באמצעות קמפיין
אונליין ואופליין כמו גם שיתופי פעולה עם משפיענים מתחום העיצוב והלייף סטייל״
על קולקציית CASTRO HOME:
קולקציית ההום מורכבת מארבע תמות עיצוביות – ארבעה סיפורים שעליהם מתבססת כל
הקולקציה. ארבעת התמות נקבעו בהלימה לרשת קסטרו האופנה – נשים /גברים/ ילדים
מתוך מגמה לחזק את הקשר בין האופנה לעיצוב הבית.
המותג שיוקם בעיקר כ SHOP IN SHOP בחניות המגה סטור של קסטרו, יהיה תואם צבעוניות
ואמירה עיצובית ליתר הקטגוריות . קיימת הרמוניה ויזואלית מבחינת חומרים וצבעוניות בין
המותגים השונים וחפיפה בערכי המותג :
• איכות
• אופנתיות וסטייל
• חמימות ונינוחות
• אורבניות
• חיבור לסביבה – מודעות אקולוגית וכבוד לסביבה בה אנו חיים
התמות נבדלות זו מזו בפנטונים בחומרים ובטקסטורות.
תמה ראשונה PURE – תמה זו עיקרה הלבן . חגיגיות לצד CASUAL.
לבן הוא פריט חובה בארון הבגדים כמו שהוא חובה בהלבשת הבית תחרה דגשים על
דיטליים סאטן ופרינטים פרחוניים עדינים.
תמה שניה -FRIENDS OF NATURE –
תמה זו היא אחת העקרונות המרכזיים של הקולקציה – החיבור לטבע והכבוד לסביבה שלנו
לכדור הארץ.
חיבור לצבעי אדמה טקסטורות בוהו שיק חומרים טבעיים – קש, עץ, שיטה, במבוק, זכוכית
ממוחזרת, פשתנים ועוד.
תמה שלישית – FASHION BASIC
תמה שמאופיינת בצורות גאומטריות, צבעוניות כיפית, הדפסים ומשחקים של MIX AND
MATCH .
תמה רביעית – BLUE VIBES
החיבור הכי עמוק לקסטרו אופנה – עולם הג'ינס, כחול על גווניו.
ג'ינס שהוא פריט אופנתי נצחי – מוצר ללא גיל, מקבל ביטוי גם בהלבשת הבית, צעיר, שיקי
ואופנתי.
בדי שמברה, חוטים צבועים וכריות נוי מבד הג'ינס על גווניו השונים.
הרשת תציע מגוון רחב של כלי בית, כלי הגשה וטקסטיל לבית.
בנוסף, כחלק משיתוף פעולה בלעדי, ניתן יהיה להשיג בחנויות הרשת גם רהיטים מבית
‘סטטוס׳, מותג הריהוט המוביל הידוע בעיצובים עדכניים ומלאי סטייל ובמחירים שווים החל
מ- 450 ₪
טווח המחירים של CASTRO HOME:
טווח המחירים נע בין 6.90 ₪ ועד 899 ₪
מחירים לדוגמא:
מצעים 49.90-799.90 ₪
כריות נוי 69.90-129.90 ₪
כלי שולחן וכלי מבטח 6.90-419.90 ₪
מגבות: 54.90-179.90 ₪
מפות שולחן: 189.90-349.90 ₪
מיקומי 15 הסניפים הראשונים של CASTRO HOME מעודכן ל 22.8.2021:
- תל אביב: גן העיר
2. שופינה – ראש פינה
3. ביג אתא – קריות
4. סכנין מול
5. כרמיאל – ביג
6. חדרה מול החוף וילג'
7. סינמה סיטי ראשון לציון
8. ביג אשדוד
9. ביג באר שבע
10. גרנד קניון באר שבע
11. קניון עזריאלי הנגב באר שבע
12. גלובוס סנטר מבקיעים אשקלון
13. רמות ירושלים
14. קניון עזריאלי חיפה
- חנות האון ליין