הקמפיין נאמד בכ- 500 אלף ₪
מותג דלתות חמדיה מקבוצת "חמדיה גרופ" עולה בימים אלה, בקמפיין לקראת חג הפסח ועונת
השיפוצים תחת הסלוגן: "הזמינו ותתחדשו לפסח". הקמפיין נאמד בתקציב של כ 500 אלף ₪.
הקמפיין יכלול פרסום ברדיו הארצי, מקומי, דיגיטל, בעמודי האינסטגרם, פייסבוק ובאולמות התצוגה
של דלתות חמדיה.
הקמפיין החדש יחשוף את מגוון דלתות הפנים של חמדיה, "אולטרה קוויט" ו-"אולטרה קוויט פרו"
המיוצרות בטכנולוגיה בפטנט בלעדי, לבידוד רעשים על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך להפחתת
רעשים היוצרת, הפרדה מושלמת בין חללי הבית, לאיטום רעשים המתרחשים בחדר ומחוצה לו.
ענת פרץ דודי – סמנכ"לית השיווק בקבוצת חמדיה גרופ מסרה: "הקמפיין שם דגש על הדלתות
הייחודיות עם הטכנולוגיה המתקדמת לבידוד רעשים בבית. ומגוון הרחב שמותג דלתות חמדיה
מציע, בהתאמה אישית ובמגוון צבעים רחב. לדבריה: "הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש
באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של דלתות חמדיה משאר השוק. העושים שימוש
בטכנולוגיות חדישות ובחומרים איכותיים ומתקדמים".
דלתות חמדיה בבעלות, קרן טנא, קרן השקעות פרטית ישראלית שנוסדה בשנת 2004 על ידי ד"ר
אריאל הלפרין. ההשקעות של הקרן מתרכזות בחברות תעשייה ישראליות עם פוטנציאל פיתוח
וצמיחה מחוץ לישראל.