לקראת חג הפסח 'סולתם' יוצאת בקמפיין שכולו השראה
וזיכרונות מהעבר בהשקעה של מעל מיליון וחצי ₪
באמצעות משרד הפרסום 'אברהם'
תחת הסלוגן : חג שמח ומלא השראה.
חברת 'סולתם' שחוגגת מעל 70 שנות ייצור ופעילות, יוצאת לקראת חג הפסח
בקמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של מעל מיליון וחצי ₪, שיכלול
טלוויזיה, דיגיטל ומודעות באמצעות משרד הפרסום אברהם.
הקמפיין מציג תהליכי ייצור אותנטיים של סירים ומדגיש את האהבה שביצירה
וכל זאת תוך העלאת תמונות מזיכרון העבר המהווים השראה ליוצר.
ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם מוסר: "לאורך השנים שאפנו להביא את
ייצור הסירים לדרגת מקצועיות גבוהה, במונחי שמירה על איכות המזון, עמידות
לשנים רבות ונוחות הבישול. "הרחבנו ושדרגנו משמעותית את מגוון המוצרים,
תוך שמירה על פלחי השוק הוותיקים והנאמנים של החברה. אנחנו מודים
ללקוחותינו על הבחירה במותג לאורך כל השנים."
הקמפיין ממחיש כי : ההשראה היא העבר. היא ההווה, היא העתיד. היא
היצירה!