ניכרת צריכה מוגברת לגלידות איכותיות: בארה"ב נרשם גידול מכירות של כ 9% בקטגוריה ובישראל נרשמה עלייה של כ 12% במכירות הפרימיום
לקראת חורף 2023 בן אנד גריס ישראל נערכת עם השקת טעמים חדשים
צריכת קטגוריית גלידות הפרימיום בבארץ ובעולם בעליה: בארה"ב נרשם גידול במכירות של כ 9%
בקטגוריית גלידות הפרימיום. לדברי אבי זינגר, מנכ"ל בן &גריס ישראל: "מאז הקורונה אנו עדים
למגמה זו גם בישראל, קטגוריית הפרימיום רשמה גידול של כ – 12% בצריכת הגלידות הלקוחות
מעדיפים מוצר איכותי יותר".
לקראת חורף 2023 מותג בן אנד ג'ריס נערך עם שתי השקות חדשות: שני טעמים 'אייקונים' שזכו
לאהדה ציבורית גבוהה, ויחזרו החורף הקרוב למדפים:
גלידת דבלין מדסלייד – גלידה בטעם אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה אשר
נקראת על שמו של הקוקטייל המורכב מאייריש קרים וליקר קפה, והינו פופולרי ביותר באירלנד-
מקום הולדתו של האייריש קרים המפורסם. הטעם המופלא הושק עוד בשנת 2006, והצליח לעשות
הרבה רעש במשך 7 שנים (עד 2013), שבסיומן נכנס לבית קברות של טעמים ועכשיו חוזר ובגדול.
גלידת קרמל סוטרא- גלידה בטעם קרמל וגלידת שוקולד עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל. מדובר
בגלידה עם מרקם קטיפתי של קרמל המוקף בגלידת שוקולד , טעם הנועד לחופרי פיינטים מכל
מקום. הושק בישראל בשנת 2017 למשך שנה ובחורף הקרוב נבחר להשקה מחדש. הגלידות
מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית השמורה רק לבן&גריס ברחבי העולם.
אבי זינגר מנכל בן&ג'ריס מוסר: "מגמת צריכת גלידות הפרימיום תמשיך גם בחורף הקרוב בעולם
ובישראל". לדבריו: "הגלידה נתפסת בקרב הצרכן כפינוק מתוק ומתאפינת ברכישה אימפוליסית
לעתים ללא תכנון. אנו עדים לביקושים הולכים וגדלים גם בערוצי מכירה כגון אתרי און ליין רשתות
מסעדות ובתי קפה, נדאג להפתיע ולחדש בהמהלך שנה הקרובה".
לפי נתוני סטורנקסט, המותג בן אנד ג'ריס מוביל את קטוריית גלידות הפרימיום בישראל ומהווה כ – 45% מאריזות לבית.