קבוצת לוריאל ישראל משיקה לקהל הרחב מתחם התנסות בטכנולוגיות ביוטי מתקדמות וחדשניות, שיתקיים במטאוורס – מרחב וירטואלי בו כל המשתתפים יהיו אוואטרים.
קבוצת לוריאל ישראל, חברת הביוטי הגדולה בעולם, משיקה לראשונה בישראל מתחם וירטואלי
חדשני במטאוורס, בו ניתן להתנסות בכלי ביוטי-טק (טכנולוגיות יופי) של הקבוצה, המספקים
לצרכניות חווית ביוטי משלימה למוצרים.
המתחם, הקרוי L'Oréal Beauty Tech Zone, יהיה פתוח לקהל הרחב והוא נבנה על פלטפורמה
וירטואלית חדשנית (Spatial) על ידי חברת Worlds Busters המקימה מתחמי מטאוורס. המתחם
יושק בכנס ראשון מסוגו בישראל לחברת ביוטי, BEAUTY TECH TALK, בהנחיית דרור גלוברמן,
ובהשתתפות סמנכ"לית הדיגיטל של הקבוצה ליאת אוליאל, נטלי זוהר מייסדת TRENDS LAB
והמשפיענית המובילה יובל כספית, מובילת ביוטי, אופנה ולייף סטייל.
לכנס , בהשתתפות 50 מובילי דעת קהל מתחומי הטק, הביוטי והתקשורת, ייכנסו המשתתפים
כאווטארים, וכך, האירוע כולו יתקיים באופן וירטואלי.
במתחם ניתן יהיה להתנסות ב-4 סוגי כלים טכנולוגיים: מתחם מייק אפ להתאמה פרסונלית
מדויקת, מתחם טיפוח העור לאבחון עור מתקדם, מתחם טיפוח שיער לבחירת הגוון המושלם
ומתחם מיוחד לטכנולוגיות ירוקות שלוריאל מקדמת בכל העולם ובישראל, כדוגמת חסכן המים של
לוריאל, ומזרקת הריפיל של מותג הבישום מוגלר.
אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל: "טכנולוגיות מתקדמות בעולם הביוטי הן מנוע הצמיחה
של תעשיית היופי ולוריאל, כמובילה עולמית כמו גם בישראל, מקדמת ביוטי-טק מבוסס AI (בינה
מלאכותית) במטרה ליצור ערך לצרכניות ולצרכנים שלה על ידי הנגשת חווית ביוטי חדשנית, מדויקת
ומותאמת אישית. חדשנות, מאז ומתמיד הייתה בליבת האסטרטגיה של לוריאל, וכך, הודות
לטכנולוגיה, אנחנו מביאים בשורה גם בתחום הקיימות ע"י חסכון במים ושימוש מופחת במשאבי
הטבע. ניתן להתנסות במספר דוגמאות לכלים הטכנולוגיים הללו בכנס ה-Beauty Tech Talk שאנו
גאים לקיים לראשונה בישראל באופן וירטואלי."
המתחם הווירטואלי פתוח לקהל הרחב שיוכל להיכנס למטאוורס ולהתנסות בכלי הביוטי-טק