בסיכום הפעילות סביב חג הפסח: למעלה מ-18 מיליון ש"ח: ארגוני הצדקה גייסו סכום
תקדימי באמצעות פלטפורמת "צ'רטי אקסטרה"
עשרות עמותות וארגוני צדקה גייסו סכומים גבוהים במיוחד למטרות "קמחא דפסחא" באמצעות
חברת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה"
החברה העניקה לעמותות החסד את הפלטפורמה בחינם וללא עלות מלבד דמי הקמה נמוכים במיוחד
כך זה עבד:
פלטפורמת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה" גייסה בתקופה שלפני חג הפסח למעלה משמונה עשר
מיליון שקלים לטובת עמותות, מוסדות חינוך, חסידויות וארגוני צדקה שיחלקו את הכספים במסגרת
חלוקות "קמחא דפסחא" הנהוגות מידי שנה בשנה בערב חג הפסח.
הסכום התקדימי מגיע לאחר שכשבועיים לפני החג הודיעו בחברת גיוס ההמונים "צ'רטי אקסטרה" כי
הם יעניקו בחינם וללא עלות את הפלטפורמה המנצחת למען עמותות וארגוני צדקה היוצאים
במגביות השנתיות של "קמחא דפסחא".
בעקבות ההודעה עשרות עמותות וחסידויות בקשו להצטרף ולהשיק את קמפיין ה"קמחא דפסחא"
שלהם באמצעות חברת גיוס ההמונים המצליחה, דבר שאכן הצליח למעלה מן המשוער כאשר
למעלה משמונה עשר מיליון שקלים גוייסו בתוך זמן קצר.
ברשימת ארגוני הצדקה שלקחו את שירות הפלטפורמה המנצחת של "צ'רטי אקסטרה" ניתן למצוא
עמותות וארגוני צדקה מפורסמים לצד חסידויות גדולות כמו חסידות צאנז, בעלזא, קהילתו של
האדמו"ר רבי שלמה בוסו, קהילתו של האדמו"ר הגר"י איפרגן עוד עמותות רבות שזכו לגייס סכומים
מפתיעים באמצעות הפלטפורמה המנצחת.
חברת "צ'רטי אקסטרה" הפועלת בעולם היהודי וכעת נכנסה לישראל, הוכיחה את עצמה כבעלת
הפלטפורמה המוצלחת ביותר בשוק גיוס ההמונים. הפלטפורמה, שנוחה לשימוש ובעלת מגוון רחב
מאוד של פיצ'רים ייחודים וחדשים שלא נראו כדוגמתם באף מקום המוסיפים כסף רב למובילי
הקמפיין, זוכה לשבחים ממנהלי מוסדות, עמותות וארגוני חסד אשר ערכו קמפיינים דרך החברה
שהראתה פעם אחר פעם שיש כיסוי להגדרה הפלטפורמה כמוצלחת ביותר בעולם גיוס ההמונים.
גולת הכותרת של השירות הוא הליווי הצמוד והנאמנות של מנהלי הקמפיין מטעם צ'רטי שלא עוזבים
את הלקוח לרגע לכל אורך שלבי הקמפיין מבוקר עד ליל. החידושים הטכנולוגיים שמאפיינים את
המערכת של צ'רטי אקסטרה הופכים אותה למוצר הטוב ביותר בעולם גיוס ההמונים.
בהנהלת החברה אף מציגים אנשי כשרון ומעש אשר מלווים את הקמפיין בפן האסטרטגי והמשני
מתוך מטרה לספק את התוצאה המושלמת למנהלי מוסדות החינוך, הארגון או העמותה.