בשוויץ התקיים טיול עליה לרגל של רכבי יגואר CLASSIC E-TYPE 60
בנסיעה בת 1,640 ק"מ מקונבנטרי לג'נבה
לרגל ציון 60 שנה להשקת הדגם האייקוני של יגואר, ה-E-type, יצאו דגמי יגואר E-type במסע עלייה
לרגל בלתי נשכח מקונטברי לז'נבה, בהשראת הנסיעה האייקונית שעשו בוב ברי ונורמן דיוויס עם
השקת יגואר E-type ב-1961.
לקראת ההשקה ב-1961 בתערוכת הרכב של ג'נבה, נהג ברי – מנהל יחסי הציבור של יגואר באותה
עת – את כל הדרך לשוויץ ביגואר E-type קוּפֶה, בגוון Opalescent Gunmetal Grey הידוע בשם "HP
9600". הרכב הופיע שם לראשונה וכבש את תשומת הלב ואת הדמיון של הענף. כתוצאה מכך,
דיוויס – מהנדס המבחן והפיתוח של יגואר – התבקש לנסוע בן לילה מקובנטרי לז'נבה ב-E-Type
רודסטר בצבע ירוק מירוצים בריטי – "RW 77" – כדי למלא כבר למחרת את הביקוש המדהים
לנסיעות מבחן. זה היה שווה: יגואר יצאה מג'נבה עם יותר מחמש מאות הזמנות.
לציון ארוע ההשקה הייחודי ולזכר הטיול המקורי ההוא, יגואר הזמינה את הבעלים של הדגמים
האקסקלוסיביים של קולקציית E-type 60 ואת אורחיהם לטיול סוף שבוע למוזמנים בלבד, אשר היווה
עלייה לרגל לג'נבה. במהלך הנסיעה, הייתה להם ההזדמנות לבנות את הזיכרונות האישיים שלהם,
לצלם נוף עוצר נשימה וכבישים אפיים – כולל מעברי האלפיים האיקוניים – מלונות דה-לוקס ומטבח
לאניני טעם לכל אורך המסלול, כהוקרה וכבוד למסע של בוב ברי ונורמן דיוויס ב-1961.
הטיול לווה ברשימת שירים שהגיעו לעשרת המקומות הראשונים במצעדים בבריטניה ובארה"ב
בשבוע ה-15 של חודש מרץ 1961, כאשר התקיים המסע המקורי. כמו כן המוזמנים קיבלו לאורך כל
הטיול מתנות מהודרות, כמו: מסיכות פנים ובובת דובון של המעצב ריצ'רד ג'ורג' ותיק נסיעות של
בנט ווינץ', כולם יוצרו מעודפי הריפוד של ה-E-Type; סלסלאות עם מעדנים של פורטנום & מייסון;
מוצרי טיפוח לעור של ולמונט; בושם לרכב במארז עור ייחודי למכוניות היוקרה, ששמר את הרכבים
רעננים וריחניים; ונעלי נהיגה מבית טודס, מעוצבות בצורה מושלמת, שהפכו את הנהיגה למרחקים
ארוכים למסוגננת ונוחה עוד יותר.
אמה סטיילס, ראש מחלקת הסחר ביגואר קלאסיק, אמרה: "הטיול האפי של בוב ונורמן לז'נבה
נכנס להיסטוריית הרכב וחשבנו שיהיה זה נכון שבעלי רכבים מקולקציית E-type 60 יקבלו את
ההזדמנות ליצור את הזיכרונות האישיים שלהם. נהיגה ב-E-type ממהדורה מוגבלת יוצרת זיכרונות.
העלייה לרגל שלנו לשוויץ, שאורגנה לפי הזמנה, אפשרה ללקוחות להעצים את חוויית ה-E-type
הודות לביקורים ייחודיים, כבישים בלתי נשכחים, מתנות יוקרתיות וההזדמנות ליצור היסטוריה
אישית שלהם".