אל על זכתה במקום הראשון בפרס ההצטיינות

אל על זכתה במקום הראשון בפרס ההצטיינות בשירות ובחוויית לקוח "המלצת הצרכנים" – BRAVO לחברת
אל על בקטגוריית חברות התעופה הישראליות


פרסי BRAVO להצטיינות בשירות ובחוויית הלקוח מוענקים לחברות המצטיינות בתחומן, בחלוקה
לקטגוריות שונות לפי תחומי עניין וענפים שונים. פלטפורמת "בראבו", בשיתוף מכון המחקר
הבינלאומי "קנטאר מדיה" ערכו במהלך חודש ינואר, מחקר משתמשים בקרב אלפי צרכניות וצרכנים
ישראליים, ואיתרו בקרבם לקוחות שקיבלו שירות בענפים ובקטגוריות שונים. הלקוחות נשאלו שתי
שאלות – האם הייתם שבעי רצון מחוויית הלקוח ומהשירות שקיבלתם והאם תמליצו על נותן השירות
למשפחה/חברים.


בפרס ההצטיינות בשירות זכו החברות שציונן היה הגבוה בקטגוריה, ובתנאי שציון שביעות הרצון
מהן היה גבוה מרף ההצטיינות שנקבע.


בענף חברות התעופה הישראליות, זכתה חברת אל על במקום הראשון מבין כלל החברות שנבדקו.
כזכור, אל על זכתה שנתיים ברציפות בפרס על שירות חמישה כוכבים בטיסה, בדירוג חברות
התעופה הרשמי של APEX. בסקר APEX, נוסעים דרגו מיליון טיסות המופעלות על-ידי 600 ספקים
שונים בחמישה אלמנטים של שירות הטיסה: נוחות מושבים, שירות תא הנוסעים, מזון ומשקאות,
בידור ו- Wi-Fi. אל על קיבלה דירוג של חמישה כוכבים בשנת 2022 ושוב ב-2023.


סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי אמר: "אני רוצה להודות לקהל לקוחותינו
שמאמין בנו והעניק לנו הזדמנות להשתפר ולהצטיין עבורו, בייחוד לאחר תקופת הקורונה
המאתגרת. הזכייה בתואר הנכבד מעניקה לנו מוטיבציה להמשיך לעשות הכל עבורכם, וזו רק
ההתחלה. בקרוב מאוד יהיו בשורות נוספות בתחום הבידור, התוכן, המזון והאירוח בטיסה ובטרמינל. השינוי קורה הודות לאנשי ונשות אל על המדהימים בכל חטיבות ואגפי הארגון – בזכותם משהו טוב קורה באל על".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים