ב"צ'רטי אקסטרה" חנכו את מרכז הפעילות בישראל

ב"צ'רטי אקסטרה" חנכו את מרכז הפעילות בישראל. סקירה דוסיז צרכנות

עם קמפייני ענק שכבר בעיצומם: ב"צ'רטי אקסטרה" חנכו את מרכז הפעילות בישראל בראשות גדולי תורה ואישי ציבור


ענקית גיוס ההמונים בעולם היהודי שהחלה לפעול בחודשים האחרונים בישראל חנכה את
משרדי החברה החדשים בירושלים גדולי הרבנים והפוסקים קבעו מזוזות והאצילו מברכותיהם

לצד אישי ציבור בכירים שכיבדו בהשתתפותם והתרשמו עמוקות

במעמד גדולי תורה, רבנים ופוסקי הלכה, אישי ציבור בכירים, שרים וחברי כנסת ובכירי עיריית
ירושלים, נחנכו בטקס רב רושם משרדי חברת צ'רטי אקסטרה בישראל. משרדי ענקית גיוס ההמונים
בעולם היהודי שהחלה לפעול בחודשים האחרונים בישראל נחנכו בשכונת גבעת שאול בירושלים ועל
פי נתוני הפתיחה המרשימים נראה כי המהפכה בתחום כבר בעיצומה.


במעמד החגיגי השתתפו ראב"ד ביתר הגאון רבי צבי ברוורמן, הגה"צ רבי שלמה בוסו, הגה"צ רבי
יעקב ישראל איפרגן, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ רבנים ודיינים וכן שר
התקשורת שלמה קרעי, שר המורשת עמיחי אליהו, ראש העיר ירושלים משה ליאון, סגן השר לפיתוח
חרדי במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה אורי מקלב, סגן שר החקלאות משה אבוטבול, יו"ר
ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו, ח"כ אברהם בצלאל, מ"מ רה"ע ירושלים ויו"ר ועדת תו"ב אליעזר
ראוכברגר, סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן, סגן ראש העיר ירושלים ישראל קלרמן, חבר מועצת
העיר ירושלים דודי בלומנשטוק, מנהלי מוסדות חינוך וראשי עמותות חסד ידועים, אשר באו להוקיר
ולהתרשם מהיכולות הייחודיות של החברה.


חברת "צ'רטי אקסטרה" הפועלת בעולם היהודי וכעת נכנסה לישראל, הוכיחה את עצמה כבעלת
הפלטפורמה המוצלחת ביותר בשוק גיוס ההמונים. הפלטפורמה, שנוחה לשימוש ובעלת מגוון רחב
מאוד של פיצ'רים ייחודים וחדשים שלא נראו כדוגמתם באף מקום המוסיפים כסף רב למובילי
הקמפיין, זוכה לשבחים ממנהלי מוסדות, עמותות וארגוני חסד אשר ערכו קמפיינים דרך החברה
שהראתה פעם אחר פעם שיש כיסוי להגדרה הפלטפורמה כמוצלחת ביותר בעולם גיוס ההמונים.


גולת הכותרת של השירות הוא הליווי הצמוד והנאמנות של מנהלי הקמפיין מטעם צ'רטי שלא עוזבים
את הלקוח לרגע לכל אורך שלבי הקמפיין מבוקר עד ליל. החידושים הטכנולוגיים שמאפיינים את
המערכת של צ'רטי אקסטרה הופכים אותה למוצר הטוב ביותר בעולם גיוס ההמונים.
החברה מציגה אנשי כשרון ומעש אשר מלווים את הקמפיין בפן האסטרטגי והמשני מתוך מטרה
לספק את התוצאה המושלמת למנהלי מוסדות החינוך, הארגון או העמותה.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים