הטיפול שסייע לטפל בשיתוק עצב בפנים

תודה והערכה למטפלת מכרמיאל. סקירה דוסיז צרכנות.

תושבת אשדוד סבלה לאחרונה משיתוק בעצב הפנים (פציאליס). לאחר שסירבה לקבל טיפול בסטראוידים, היא הופנתה לקבלת טיפולי דיקור סיני של כללית רפואה משלימה ומצבה השתפר ללא הכר. "החזרתם את החיוך לפניי, תבורכו", כתבה במכתב הוקרה למטפל המסור

קטי גוילי תושבת אשדוד מטופלת מזה שנים רבות במסגרת טיפולי כללית רפואה משלימה בעיר וציינה כי היא מאוד מאמינה ביכולותיה של הרפואה המשלימה כחלק מהתהליך לשיפור הבריאות. בחודש אוקטובר 2022 לקתה קטי בפציאליס- שיתוק עצב הפנים. פציאליס עלה לאחרונה לכותרות, לאחר שהקולינרית ואשת הטלוויזיה מיכל אנסקי וגם הזמרת אנה זק לקו בה.

בשל המקרה, סיפרה קטי, היא מיהרה לבדיקה רפואית והומלץ לה על טיפול בסטרואידים. "סירבתי לקבלם בתוקף", ציינה קטי ואמרה: "צוות משרד כללית רפואה משלימה קיבל אותי במיידי למעקב לרופא שעבד באותו היום במרפאה והכניס אותי גם כן לטיפול דיקור אצל ערן פאר".

במכתב הוקרה אשר כתבה למטפל ולהנהלת המרפאה כתבה קטי כך: "ברצוני להביע את תודתי הרבה למטפל ערן פאר היקר, שטיפל בי במסירות והתוצאות הן מופלאות ופניי חזרו לקדמותם. אני ממליצה בחום על קבלת הטיפול בצמידות למקרה, מאחר והשיפור היה ניכר כבר מההתחלה. תודה לצוות כללית רפואה משלימה אשדוד בכלל ולערן פאר בפרט על היחס והטיפול. החזרתם את החיוך לפניי. תבורכו".

כתובת המרפאה: רחוב הבנים 4, בית פנורמה קומה 3, אשדוד.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים