היסטוריה בעולם התקשורת במגזר הדתי והחרדי!

היסטוריה בעולם התקשורת במגזר הדתי והחרדי! סקירה דוסיז צרכנות

עובדי תחנות רדיו קול ברמה וקול פליי התאגדו בהסתדרות הלאומית

עובדי תחנות רדיו קול ברמה וקול פליי, תחנות הרדיו המובילות במגזר הדתי והחרדי, התאגדו בהסתדרות הלאומית, זאת בהמשך להתאגדות עובדי ערוץ 14.

תחנות רדיו קול ברמה וקול פליי הן התחנות המואזנות ביותר במגזר הדתי והחרדי,  התחנות משדרות בין היתר חדשות, אקטואליה, ומוזיקה, ומשדרים בה מובילי דעה במגזר, ושדרנים מוכרים.

הרקע להתאגדות  הינה רצונם של העובדים להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בדומה לשאר התחנות המאוגדות בענף, ובהמשך להתאגדות של עובדי עכשיו 14, ולשינוי יחס ההנהלה כלפי העובדים.

מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן של עובדי תחנות רדיו קול ברמה וקול פליי  לתנאים ראויים, וליחס מכבד, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת התחנות על מנת שרדיו קול ברמה וקול פליי ימשיכו להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".

איתמר שרוני מנכ"ל ההנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "דווקא בצל המלחמה, חשוב לחזק את העורף והתאגדויות עובדים הן הפתרון. אנו מברכים את עובדי תחנות רדיו קול ברמה וקול פליי על הצטרפותם להסתדרות הלאומית, ומתחייבים לפעול לרווחתם לקידומם המקצועי והכלכלי. בשעות האחרונות פנינו למנכ"ל החברה והודענו על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".

קרדיט צילום: תקשורת הסתדרות לאומית

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים