מהם היתרונות של הרפואה המשלימה? 

טיפולי הרפואה המשלימה יכולים להשפיע על איכות החיים של המטופלים המתמודדים עם מגוון בעיות. צוות מרפאת שירותי בריאות כללית בן יהודה בתל אביב השתתף ביום עיון מקצועי בנושא 

מעת לעת מקיימת כללית רפואה משלימה הרצאות מקצועיות לצוותים הרפואיים של שירותי בריאות כללית. מפגש כזה היה לאחרונה במרפאת בן יהודה בתל אביב, בו השתתף הצוות הרפואי ביוזמת המנהלת הרפואית ד"ר נטליה בורודנסקי ונוי ניסמיאן המנהלת האדמיניסטרטיבית

הצוות קיבל הסבר על יתרונות טיפולי הרפואה המשלימה, שניתנים במרפאת ירמיהו בעיר ובכלל מרפאות כללית רפואה וכן על אופי הטיפולים המיועדים לכל הגילים. רותם דיודס, מטפלת בביופידבק ממרפאת כללית רפואה משלימה ירמיהו, הסבירה על מגוון הבעיות שבהן ניתן לטפל באמצעות טיפול הביופידבק לילדים ולמבוגרים, כמו בהפרעות קשב וריכוז, בהיפראקטיביות, בחרדות, בפחדים, באי שקט, במיגרנות, ב"טיקים" ווקלים ומוטורים, בחששות מאי הצלחה במבחנים ועמידה מול קהל וקבלה לעבודה ועוד. במהלך ההרצאה הוצגו סיפורי הצלחה במטופלים ואף בוצעה הדגמה על שני רופאים. 

במסגרת המפגש, בו השתתפה גם נציגת המרפאה ריקי שור, קיבל הצוות הרפואי הסבר אודות תהליך קבלת מטופל, אופן הפניית מטופל, הסבר על הטבות למבוטחי כללית מושלם ומגוון הטיפולים להם זכאים מבוטחי כללית רפואה משלימה במקרים של תאונת עבודה. 

מנהלת קשרי הקהילה ברשת כללית רפואה משלימה, רחל קלמנוביץ': "רשת מרפאות כללית רפואה משלימה מקיימת הרצאות לצוותים הרפואיים במרפאות שירותי בריאות כללית במטרה להעלות את המודעות לרפואה האינטגרטיבית, המשלבת רפואה מערבית ורפואה משלימה, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר למטופל. שמחתי לראות שההסבר תרם לצוות בהיבט האישי והמקצועי. ישר כוח לד"ר בורודנסקי ולגב' ניסמיאן על שיתוף הפעולה והמפגש המקצועי המוצלח". 


תמונת אילוסטרציה

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים