מוקד שחף מתמזג לתוך קבוצת צוות 3

מוקד שחף מתמזג לתוך קבוצת צוות 3. סקירה דוסיז צרכנות

מחזקים את הביטחון בצפון: "מוקד שחף", הפועל באזור חיפה והקריות, מתמזג עם ענקית האבטחה צוות 3. החברה תספק מעטפת של אבטחה, סיור ומיגון עבור אלפי מנויי מוקד. ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3: "מיזוג 'מוקד שחף' לתוך קבוצת צוות 3  הוא אבן דרך נוספת בדרכה המקצועית של הקבוצה"

ענקית האבטחה צוות 3, שהוקמה לפני 32 שנה על ידי המנכ"ל והמייסד ניר גלבוע, ממשיכה לצמוח ולהתרחב. בימים אלה מוקד "שחף", מוקד הסיור והמיגון הפועל באזור חיפה והקריות מזה 30 שנה, מתמזג לתוך קבוצת צוות 3.

זה המקום לציין כי המיזוג התאפשר לאחר שמספר חברות נוספות בענף התמודדו על רכישת "מוקד שחף". החברה החדשה תמשיך לספק מענה לאלפי מנויים, ביניהם מוסדות ציבור וחינוך ברשויות המקומיות בחיפה, הקריות, עכו ונשר וכן ללקוחות פרטיים.

ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3, אמר השבוע: "'מיזוג 'מוקד שחף' לתוך קבוצת צוות 3 הינו מכפיל כוח משמעותי ללקוחות הציבוריים והפרטיים באזור הצפון. אנו גאים להרחיב את השירות המגוון והמקצועי שלנו עבור חברות ומוסדות נוספים במשק. המנויים באזור הצפון מחוברים למוקד המבצעי הגדול של צוות 3, שנותן מענה מאויש  24/7 ומפעיל את ניידות הסיור המקומי. המיזוג הוא אבן דרך נוסף בהתפתחותה המקצועית של הקבוצה, אשר צועדת כבר 32 שנה הודות להון האנושי שמרכיב אותה לצד שילוב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים בתחום האבטחה".

צוות 3 הוקמה לפני כ-32 שנה ע"י ניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים, אשר דואג לשלב את הטכנולוגיה החדישה ביותר כחלק מהשירות המקצועי. צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ-6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה שירותי שמירה, סיור, מיגון, מוקד וניקיון לכ-52 אלף לקוחות מתחום האנרגיה, ההייטק, גופים ביטחוניים ולקוחות פרטיים.

קרדיט צילום: צוות 3 

בצילומים: מוקד שחף 

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים