קבוצת בריל: הרווח הנקי עומד על כ- 29.6 מיליון ₪

קבוצת בריל: הרווח הנקי עומד על כ- 29.6 מיליון ₪. סקירה דוסיז צרכנות


קבוצת בריל: עלייה בהכנסות בשיעור של כ- 9%, הסתכמו בכ-419 מיליון ₪, הרווח הנקי עומד על כ- 29.6 מיליון ₪

בתקופת הדוח הכנסות החברה הסתכמו בסך של כ-419 מיליון ₪ לעומת כ-386 מיליון ₪,
בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של כ-8.5%, גידול שטרם לשמירה על רווחיות בסך
29.6 מיליון ₪ לעומת 33.7 מיליון ₪ בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח המצטבר השנה מגיע
למרות ירידה בשיעור הרווח הגולמי עקב התייקרות עלות המוצרים לחברה במקביל להעמקת
מבצעי המכירות לעומת שנת 2021 שהתאפיינה בחוסר במלאים עקב הקורונה. מלאי בסך 179
מיליון ₪ המשקף גידול במלאי של 43.6 לעומת תקופה מקבילה אשתקד שנבע בעיקר
מהעובדה שמלאי החורף בשנת 2022 הגיע מוקדם לעומת שנת 2021 וכן מהעובדה שבמהלך
2021 היה מחסור במלאי כתוצאה מהשלכות הקורונה, לצורך השוואה מלאי החברה לתקופה
מקבילה בשנת 2019 עמד על 190 מיליון ₪ 11 מיליון ₪ יותר מרמתו הנוכחית.


ברבעון השלישי לבדו הכנסות החברה הסתכמו בכ-137.5 מיליון ₪ לעומת כ-126.2 מיליון ₪
בתקופה המקבילה, עלייה של 9% והרווח הנקי הסתכם בכ-4.6 מיליון ₪ לעומת כ-5.5 מיליון ₪
בתקופה המקבילה.
במהלך התקופה שמרה החברה על עליה בשיעור הפדיון בחנויות הזהות של 1.6% מצטבר
ינואר עד ספטמבר ושל 2.5% לתקופת הרבעון השלישי, עוד השלימה החברה חידוש הסכמים
מול בעלי המותגים של Timberland, Nautica, Nine West כולל תקופות אופציה להמשך.
מר יהודה אלבז, מנכ"ל החברה מסר כי: "החברה ממשיכה להציג מגמת צמיחה אורגנית בהיקף
הפעילות בתקופת הדוח וברבעון השלישי המלמדת על חוזקת המותגים של הקבוצה. לצד זאת,
לאור התפרצות האינפלציה בעולם ובישראל, אנחנו מתמודדים עם התייקרויות לכל אורך שרשרת
האספקה אשר פגעו בשיעור הרווח הגולמי. לשמחתי הגידול בהיקף המכירות אפשר לנו להתמודד
בצורה טובה עם עליות המחירים כך שהפגיעה ברווח הנקי בתקופת הדוח היתה יחסית מתונה. אנו
נערכים לאתגרים האינפלציוניים והמוניטריים בתקופות העוקבות.


המהלכים אותם קידמנו בשנתיים האחרונות לביסוס מעמדה של החברה בענף האופנה נושאים פרי.
בשמונת הרבעונים האחרונים הביצועים מצוינים והביקושים למוצרי החברה בכל הקטגוריות עולה,
זאת במקביל להרחבת מוטת השליטה של החברה בנושאים הנוגעים לעיצוב והתווית הקולקציות כך
שיותאמו באופן מיטבי למאפיינים הייחודיים של השוק המקומי. כעת פנינו לאיתור הזדמנויות
עסקיות אשר יתמכו ביעדי הצמיחה באמצעות הרחבת הקטגוריות, תוך שמירה על איתנות פיננסית
וקבלת החלטות הנתמכות בניתוחי שוק מעמיקים."

לדברי יו"ר – שחר תורג'מן: "הקבוצה ממשיכה להוכיח את חוזקתה ומסיימת רבעון נוסף רצוף של
רווחיות טובה ובהתאם לתקציב החברה ולתוכניות הדירקטוריון והנהלת החברה. החברה מגיעה
חזקה לתקופת סביבת האינפלציה והריבית הנוכחים ותמשיך לפעול במטרה לאתר הזדמנויות
עסקיות רלוונטיות לפעילות הקבוצה על מנת להמשיך ולשמור על הצמיחה והתרחבות הקבוצה."
אודות קבוצת בריל: קבוצת בריל, מתמחה בתחום האופנה וההנעלה, ועוסקת בעיצוב, יבוא, רכש
ושיווק של מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה לילדים, גברים ונשים. הקבוצה משווקת למעלה מ
30 מותגי הנעלה, מפעילה 8 רשתות שונות, 5 אתרי סחר ופעילות סיטונאות בכ- 1,000 נקודות
מכירה. הקבוצה מהווה גורם מרכזי בשוק ההנעלה בישראל ופונה בעיקר לפלח הגברים אשר
מהווים כ-54% מהיקף המכירות בעוד הנשים והילדים מהווים שיעור של כ-30% ו-16%, בהתאמה.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים