תכירו את אנשי השטח של "מי שבע" למשימות מיוחדות

צוות לעניין: תכירו את אנשי השטח של "מי שבע"
הם נמצאים בכוננות 24/7, מוקפצים לכל משימה ובכל תנאי מזג האוויר, בחירום
ובשגרה, בזמן לחימה וגם לצד הקורונה. המשימה: אספקת מים סדירה לכלל תושבי באר שבע ואופקים. תכירו את אנשי השטח של תאגיד "מי שבע"

אגף התפעול בתאגיד המים "מי שבע" אחראי על אחזקת רשת המים והביוב העירונית, מתן מענה למפגעי
מים וביוב ותיקונם ועמידה בסטנדרטים המחמירים למתן שירות יעיל ומקצועי. אגף התפעול פועל למעשה
בשני מישורים מקבילים: האחד, עוסק בתחזוקת שבר, כלומר מתן מענה לכלל הפניות אודות מפגעי מים
וביוב ברשת העירונית ומתן מענה מידיי לתקלות של אי אספקת מים סדירה לבתי התושבים.

מישור נוסף נוגע לטיפול מנע, אשר מבוסס על תכנית עבודה שנתית של "מי שבע" ומטרתה להעניק טיפול
מניעתי למערכות המים והביוב העירוניות. למשל : שטיפה וניקיון של קווי הולכת הביוב , הדברת שוחות
הביוב ועוד.

בשנה החולפת, למשל, צוותי השטח של "מי שבע" טיפלו בכ- 2,910 מקרים של סתימות וגלישות ביוב.
בבאר שבע לבדה טופלו כ- 2,256 מקרים ובאופקים טופלו כ- 654 מקרים. מרבית התקלות נגרמו כתוצאה
מהשלכת מגבונים לחים אל האסלה, מה שגרם לסתימת מערכות הביוב העירוניות.

על כתפיהם של מפקחי המים והביוב בתאגיד "מי שבע" מוטלת האחריות לאספקת מים סדירה 24/7
"אנחנו נותנים שירות 24/7, אף אחד לא חוזר הביתה עד שהתקלה מטופלת. אנשי השטח מתפקדים
כ'יחידת עילית' של התאגיד המהווה את 'חוד החנית' שמטפלת במשימה החשובה מכולן – אספקת מים
סדירה לתושבי באר שבע ואופקים", אמר המפקח אורן דרורי.


דרורי, (34) נשוי ואב לשניים, עובד מצטיין של "מי שבע", החל את תפקידו בתאגיד לפני כשנתיים וחצי, זמן
קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה העולמית, אשר חייבה את התאגיד להתמודד עם אתגרי התקופה בדרכים
יצירתיות.
לדבריו,

מורכבות האתגרים הורגשו מאוד בתקופה הזו.

"מצב נתון זה הקשה על העבודה בשטח, אבל בהחלט התגברנו על כך בדרכים יצירתיות. ככלל, כל מקרה
בשגרה ובחירום מטופל במלוא הרצינות והמקצועיות כדי לחדש את אספקת המים תוך עמידה בתקנים
המחמירים ביותר".
התמודדות עם תקלות בזמן חירום בשל מצב ביטחוני, כמו נפילת טילים, מסוכנת לא פחות, מסביר דרורי.
"מצב של עבודה תחת אש אינו נוח לאף אחד, מאחר והעבודה בעיקרה היא בשטחים פתוחים עירוניים. אנו
מצוידים במיגון הנדרש, כמו קסדות ואפודים ואם יש מקלט או כניסה לבניין, במקרה הטוב, אנו רצים לתפוס
מחסה בעת אזעקה".

מה הכי חשוב שהתושבים יידעו על תקלות ?
"רוב התקלות נגרמות בעיקר בשל שימוש במגבונים אשר מושלכים לאסלה. המגבונים הבלתי מתכלים
מגיעים אל מערכת הביוב העירונית וסותמים אותה. השמירה על הסביבה מתחילה בנו. שיתוף הפעולה
והמודעות של התושבים חשובה מאוד לצמצום הנזקים במערכת הביוב הפרטית והעירונית".

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "מתן שירות זמין ומקצועי לתושב, חתירה למצוינות וכוננות לכל
תרחיש בשגרה ובחירום הם נר לרגלינו בכל יום ובכל שעה. ישר כוח לאנשי השטח שלנו. יחד נמשיך לתת,
ביתר שאת, שירות מיטבי 24/7 לתושבי

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים