2

לייקים

מותג ההנעלה גלי משיק: קולקציית נעלי ילדים לאביב קיץ 2021

קולקציית הילדים של גלי לאביב קיץ 2021 מתאפיינת בססגוניות מרהיבה, בעושר רב של דוגמאות, צבעים ובמגוון הכולל סנדלים ונעלי ספורט לילדים המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם.

שתפו:

מותג ההנעלה גלי משיק: קולקציית נעלי ילדים לאביב קיץ 2021

קולקציית הילדים של גלי לאביב קיץ 2021 מתאפיינת בססגוניות מרהיבה, בעושר רב של דוגמאות, צבעים ובמגוון הכולל סנדלים ונעלי ספורט לילדים המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם.

שתפו:

פצפוני גלי – סנדלי צעד ראשון לתינוקולת תחת המותג גלי והאש פאפיס

קולקציה ייחודית במידות 20-26 המיועדת לתינוקות שהחלו ללכת ומאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא.

בקולקציה ניתן למצוא סנדלים המספקות  תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה.

הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה. תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט. 

לבנות – סנדלים עם שילובי רקמות, פפיונים, אפליקציית פרפרים, כוכבים, סוליות ספורטיביות ועוד בצבעוניות של כסף, זהב, ורוד מטאלי, ורוד פוקסיה, סגול, פרחוני ועוד במראה קלוע ספורטיבי ועוד.   בקולקציה ניתן למצוא סנדלים פתוחים או סנדלים הסגורים בקדמת הנעל להגנה מרבית.  

לבנים – סנדלים הסגורים בקדמת הנעל בשילוב תוספת גומי להגנה מרבית או בסגנון קלאסי, קלוע וכו הצבעוניות: כחול נייבי, אפור, שילוב כתום וצהוב ועוד.

נעלי  הבנות ( מידות 25-35 )

הקולקציה מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה. הקולקציה מתרכזת  ב- 3 קטגוריות מרכזיות: טבע, אופנה עירונית, קז'ואל ולצידן קבוצת ספורט וקבוצת נעלי סירה. 

ספורטיבי/טבע:

קבוצת סנדלים בסגנון טבע, סוליות מעט גבוהות, מאופיינת ברפידות דמוי שעם בציפוי רך ובגפות עם הדפסים מדליקים של פרחים או חלקים.  צבעוניות קיצית: לבן, פוקסיה, ורדרד ועוד.   לצדן סנדלים במראה ספורטיבי עם סוליות מוגבהות וצמדנים בגפת הנעל.

אורבן:

קבוצת סנדלים לילדות ולנערות במראה עדכני, בשילובי צבעים אופנתיים המתאימים גם לבית הספר וגם לבילוי בשעות הפנאי: סנדלים וסנדלי אצבע בעיטורי חרוזים, ניטים, חיתוכי לייזר, גימורי זהב, רצועות, צמות, אבזמים, צבעוניות של זהב, כסף, נצנצים, צבעי ניאון זוהרים של כחול, צהוב, וורוד לצד לבן, בז',  מנוחש, שחור ועוד.

סנדלי עור עם סוליה מוזרקת:

סנדלים עם סוליית פוליאוריתן מוזרקת, ספידות עור וגפות עור. נעליים חזקות ועמידות ( הגפה לא מודבקת על הסוליה אלא הנעל מיוצרת ביציקה על תבנית). מגוון עשיר ואופנתי המשלב סנדלים עם רצועות בצבע לבן, כסף, ורוד, סגול ועוד.

סירות:

ליין רחב של נעלי סירה שטוחות במראה בובתי ונעלי בובה השואבות השראה מעולם הסניקרס. הליין מציע עיצובים ייחודיים ומגוון רחב של צבעים ודוגמאות: נעלי סירה חלקות בגימור לק, תחרה, חיתוכי לייזר, נצנצים, דפוסי פרחים ועוד צבעוניות: וורוד, כחול ג'ינס, ורדרד, לבן, שחור, כסף וזהב     

בנוסף, ליין סנדלי בובה על עקבים המתאימות לאירועים וחגים וכוללות גימור לכה, נצנצים, חלקות וצבעוניות של זהב, כסף, שחור ולבן.

ספורט:

קבוצה רחבה ועשירה של נעלי הספורט לילדות בצבעוניות של ורוד, לבן, סגול ועוד, המצוידות בסוליות" פיילון" (כדוריות מוקצפות של EVA) המעניקות נוחות מרבית , תמיכה וגמישות.  בסוליות משולבות תחתיות גומי קשיחות בעלות חריצים למקסימום אחיזה, מניעת החלקה ואורך חיים גבוה של הנעל. הנעליים מצוידות ברפידות אנטומיות נושמות וסופגות זיעה.

בקבוצת האקטיב ניתן למצוא נעלי ספורט וגם סניקרס בעיטורי פרפרים, כוכבים, לבבות, נגיעות נוצצות, מטאליות וניאוניות, שילובי פלסטיק שקוף ומודפס .

בנים ( מידות 28-35 ) 

קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט ולצד זה מהעיר והאורבניות.

קבוצת אורבן-

הכלאה בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, היוצרת סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, לצד נוחות ואווריריות .

בקבוצה דגמים המשלבים סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל .

הקבוצה מתאפיינת בצבעוניות ססגונית ובשילובי דפוסים וגימיקים צבעוניים.

בקבוצה זו סנדלי האש פאפיס לבנים –גמישים מאוד עם רפידות עור, השומרות על קרירות ומנדיפות  זיעה ומצוידות בבטנת לייקרה נעימה ורכה, בצבעים קלאסיים של שחור משולב עם כחול, כתום, ירוק וצהוב.

קבוצת הBASIC-

הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר! קבוצה הכוללת מגוון סנדלים איכותיים בעלי סוליית פוליאוריטן, העמידות מאוד בפני שחיקה ומאופיינות בגמישות.  גפות סנדל קיציות עשויות עור, מאווררות בשלל עיצובים בצבעי קיץ של כחול, ירוק, אפור, דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים וכן סנדלים עם דפוסי באטמן .

קבוצת ה- Sport

ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הספורט וכוללת מגוון נעלי ספורט של מותגים מגוונים, ביניהם: יומברו, גלי, אטלטיקס, נעלי ספורט עם אורות מהבהבים, סניקרס, נעלי קט רגל וגם נעלי ספורט במראה אופנתי. הקבוצה עושה שימוש בסוליות קלות בתוספת גומי למניעת שחיקה  ורפידות אנטומיות איכותיות.

נעלי קט רגל  – שואבות השראה מנעלי הכדורגל בהתאמה לשימוש ילדים יומיומי, הנעליים מאובזרים בפקקים מעודנים בסוליות למניעת החלקה בעת משחק כדורגל, כמו כן, סוליות גומי עמידות וגמישות במגוון גפות צבעוניות וססגוניות ,בשילובי צורות גאומטריות אופנתיים בצבעי ניאון. הנעליים מתאימות למשחקי כדורגל וגם לשימוש יומיומי, למראה ספורטיבי עדכני. צבעוניות: ירוק, צהוב, כתום לצד צבעוניות קלאסית:  כחול ניביי, לבן ושחור.

נעלי ספורט קלאסיות– עשויות דמוי עור או פלייניטינג – בד ארוג, מתאים מאוד לשיעורי ספורט. צבעוניות: כחול, ירוק, שילובים כחול ואפור, שחור כתום ועוד      

טווח מחירים:

סנדלים-   149.90- 199.90 ₪

נעלי בובה – 79.90 ₪

נעלי ספורט – 179.90 ₪

להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים