2

לייקים

תפוצ'יפס: הטעם האייקוני מחו"ל מגיע לישראל: Salt & Vinegar

לראשונה מותג חטיפי הצ'יפס הגדול בישראל, תפוצ'יפס ישיק את אחד הטעמים המובילים והאהובים בעולם: (Salt & Vinegar) תפוצ'יפס בטעם מלח וחומץ!

תפוצ'יפס, שנמצא בבעלות משותפת של חברת שטראוס וחברת פפסיקו העולמית, שמחים להיענות לבקשות הצרכנים ו"להעלות ארצה" את הטעם האהוב מחו"ל. החטיף מיוצר במפעל המלוחים של שטראוס הממוקם בשדרות.

תפוחי האדמה של תפוצ'יפס גדלים סמוך למפעל, בשדות עוטף עזה על ידי חקלאים ישראלים שמטפלים בהם באהבה!
סגמנט הצ'יפס הוא הסגמנט המוביל את צמיחת קטגוריית החטיפים המלוחים, כאשר לפי נתוני סטורנקסט, בשנת 2020 המותג תפוצ'יפס היווה 80% ממכירות הסגמנט. בכל שנה אנחנו מייצרים כ 100- מיליון שקיות תפוצ'יפס מלמעלה מ 24-אלף טונות של תפוחי אדמה!
המוצר טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן. בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

VER 0.6

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב